شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اتفاقی که در اصفهان افتاد را نمی‌توان عنوان «حمله» برای آن به کار برد. رژیم صهیونیستی قبلا هم از این کارهای کودکانه و کور داشته است که جمهوری اسلامی ایران نیز در میدان پاسخ آن‌ها را داده است.

وب‌گاه الف

کاروان ایران در فاصله 94 روز تا آغاز رسمی بازی‌های المپیک پاریس به 31 سهمیه رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشدید حمله‌های همه جانبه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و عملیات نیروهای قسام علیه مواضع نظامیان صهیونیست از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نظامیان رژیم اشغالگر قدس همزمان با یورش به اردوگاه عقبه جبر در اریحا، به اردوگاه عین السلطان هم حمله کردند. نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز سه شنبه به اردوگاه عقبه جبر در اریحا واقع در کرانه باختری یورش بردند که جوانان مبارز به مقابله با آنها پرداختد. تیراندازی جوانان مبارز به سمت نظامیان متجاوز صهیونیست در نابلس نظامیان رژیم صهیونیستی امروز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهامات پیش علیه جمهوری اسلامی ایران، این کشور را متهم به نقض حقوق بشر در سال 2023 میلادی کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فرانک پرتوآذر، دختر تاریخ ساز کوهستان سوار ایران، در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو قهرمان مسابقه کلاس دو جهانی اسپانیا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 50 سال پیش در چنین روزهایی، حکومت هندوراس با کودتای نظامی سرنگون شد؛ کودتایی که البته در بردارنده یک داستان جالب است.

وب‌گاه عصر ایران

ماموران پلیس با اشراف اطلاعاتی، عاملان تیراندازی را شناسایی و پس هماهنگی با مرجع قضایی، در دو عملیات ضربتی آنان را در مخفیگاه‌شان بازداشت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ماموران سازمان اطلاعات پلیس تهران شروری را که با سلاح گرم اقدام به تخریب اموال عمومی در جنوب تهران کرده بود، بازداشت کردند.

وب‌گاه 55 آنلاین

هنوز ماه اولِ سالِ جدید به پایان نرسیده که مردم با خبرهای هولناکی مواجه شده‌اند، از زورگیری و تیراندازی در اتوبان صدر و تشدید تورم و نابرابری تا احتمال وقوع جنگی فراگیر در منطقه خاورمیانه. به دلایلی بدتر از اینها سال 1402 یکی از خوفناک‌ترین سال‌ها برای جامعه ایران بود. سالی که فشار همه‌جانبه اقتصادی به اوج رسید و مردم سفره خود را از همیشه کوچک‌تر دیدند و کسب‌وکار خود را از همیشه کم‌رونق‌تر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی به پدر همسرش و 3 عضو دیگر خانواده او شلیک و از صحنه جرم فرار کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مصیب آسیابانی دادستان منوجان دراستان کرمان اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر تیراندازی در شهرستان منوجان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت. وی افزود: در همان دقایق اولیه، با حضور نیروی انتظامی و دستور دادستانی، مشخص شد مرد جوانی در منزل مسکونی خود، پس از مشاجره...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری خبر داد که با سلاح گرم اقدام به تخریب اموال عمومی در جنوب غرب تهران کرده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

31 سهیمه در 8 رشته ترکیب امروز کاروان ورزش ایران را شامل می شود؛ ترکیبی که فاصله زیادی با ادوار گذشته دارد و حتی از حیث تعداد رشته ها دور از رقم ایده آل و پیش بینی شده مسوولان است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران جزئیات حادثه تخریب دیوار محل گودبرداری شده در خیابان قزوین را اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق اخبار اعلام شده توسط منابع رسانه‌ای دولت چاد به دنبال خروج نظامیان آمریکا از این کشور است.