شنبه 31 شهریور 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی ارشد کمیسیون اروپا در پاسخ به این سووال که چرا اتحادیه اروپا اقدام نظامی رژیم صهیونیستی را محکوم نمی‌کند گفت: ما از گزارش‌ها مطلع هستیم که اتفاقی ممکن است رخ داده باشد، اما هنوز تائیدیه رسمی از طرف کسی دریافت نکرده ایم

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام کمیسیون اروپا با اشاره به اینکه اتحادیه اروپا گزارش‌های منتشر شده درباره حادثه انفجار در اصفهان را دنبال می‌کند، گفت: هنوز تائیدیه رسمی درباره حمله ادعایی دریافت نکردیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

فرمانده کل ارتش درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت که حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از حضور فرمانده کل ارتش در مراسم ختم همسر محسن مهرعلیزاده مشاهده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقام‌های اروپایی در واکنش به گزارش‌های منتشر شده پیرامون شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، بر لزوم جلوگیری از تشدید تنش‌ها در منطقه تاکید کردند.

وب‌گاه فرارو

برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر حیدری با اشاره به هدف قرار گرفتن چند شیء پرنده توسط پدافند هوایی کشور در استان اصفهان گفت: اگر اشیای پرنده مشکوکی همانند حادثه شب گذشته در آسمان کشور عرض اندام کنند از این که در آماج پدافند قدرت ما قرار گیرند بی نصیب نخواهند بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به عملیات «وعده صادق»، گفت: این عملیات دست آوردهای تاریخی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت چند ساعت از اقدام صهیونیست‌ها و واکنش طنز کاربران، کارشناسان شبکه تروریستی اینترنشنال نیز از کارفرمای خود خشمگین شده و در پخش زنده، پهپادهای ادعایی را «ریزپرنده‌های پیتزابر» توصیف کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

برادران به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح کرد که او به علت شدت جراحت بلافاصله فوت شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا فرمانده کل ارتش درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش درباره صدای انفجار در اصفهان اظهار داشت: انفجار صبح امروز در آسمان اصفهان مربوط به تیراندازی سامانه‌های پدافند ضد هوایی به شئ مشکوکی بوده که هیچ حادثه و خسارتی در پی نداشته است. وی افزود: کارشناسان مربوطه در حال بررسی ابعاد موضوع می‌باشند که پس از دریافت نتیجه، مراتب را اطلاع‌رسانی خواهند کرد. منبع:...

خبرگزاری میزان

امیر سرلشکر موسوی در واکنش به حادثه اصفهان، گفت: با توجه به هوشیاری ما، چند شئ پرنده بود که به آنها هم تیراندازی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرگزاری ایسنا، با انتشار تصاویری از جاری بودن زندگی در اصفهان و عادی بودن وضعیت این شهر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سرلشکر موسوی درباره شنیدن شدن صدای شلیک سنگین در اصفهان تصریح کرد: با توجه به هوشیاری ما، چند شیء پرنده بود که به آنها تیراندازی شده بود.