یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در گزارش‌های اولیه خود از تیراندازی به یک اتوبوس در شرق استان قلقیلیه در شمال کرانه باختری خبر دادند.

وب‌گاه الف

معاونت فنی ورزشگاه آزادی درباره خرابی پمپ چاه آب ورزشگاه آزادی و قطعی آب فدراسیون‌های ضلع شرقی این مجموعه گفت: این مشکل به زودی برطرف می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیویورک تایمز در مطلبی روند ارسال تسلیحات از آمریکا به سرزمین‌های اشغالی را به صورت تلویحی از گردن «جو بایدن» باز کرده و مطابق توافقی 10 ساله دانسته که در زمان ریاست جمهوری «باراک اوباما» به امضا رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

بنا به اعلام پلیس، نخستین تیراندازی در محله «لیک‌ویو» رخ داد؛ دومین مورد بین چند گروه بود و در سومین تیراندازی نیز، پلیس جسد فردی با آثار شلیک گلوله را در یک وسیله نقلیه پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظرسنجی جدید یک نشریه آمریکایی نشان می‌دهد میزان رضایتمندی از رئیس جمهور این کشور به دلیل حمایت بی‌قید و شرط واشنگتن از رژیم صهیونیستی در جریان جنگ غزه، به شدت کاهش پیدا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از یک عملیات جدید ضد صهیونیستی در کرانه باختری خبر دادند.

خبرگزاری تسنیم

آب در مجموعه ورزشی آزادی برای چندمین روز متوالی قطع شده و مشکلاتی را برای برخی از فدراسیون‌های ورزشی به وجود آورده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تیراندازی به اطراف منزل مولوی عبدالحمید تکذیب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبر تیراندازی به اطراف منزل مولوی عبدالحمید شایعه بوده و صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخباری مبنی بر تیراندازی به اطراف منزل مولوی عبدالحمید منتشر شده است. اخباری مبنی بر تیراندازی به درب و خودروی پارک‌شده مقابل منزل مادر همسر «مولوی عبدالحمید» در فضای مجازی منتشر شده است. به گزارش عرشه آنلاین، خبر تیراندازی به اطراف منزل مولوی عبدالحمید شایعه بوده و صحت ندارد.

وب‌گاه الف

خبر تیراندازی به اطراف منزل مولوی عبدالحمید شایعه بوده و صحت ندارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد مسلح به یک زن در خراسان تیراندازی کرد و او را به قتل رساند. مرد مسلح به یک زن در خراسان تیراندازی کرد و او را به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل مسلحی خبر داد که پس از تیراندازی به سوی یک زن، به سمت ماموران پلیس نیز آتش گشود.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری قاتل مسلح که به سمت یکی از شهروندان در بجنورد تیراندازی کرده بود، خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تیراندازی در بجنورد یک فوتی و 3 مصدوم برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

سردار سعید مطهری‌زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وصول خبری مبنی بر تیراندازی با سلاح غیرمجاز به یک شهروند خانم، شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

ساعاتی قبل کانال‌های معاند فعال در خارج کشور، مدعی تیراندازی به درب و خودروی پارک شده در مقابل منزل مادر خانم مولوی عبدالحمید، در جنب خانه وی توسط افراد ناشناس شده بودند که براساس نتایج پیگیری‌های این خبرگزاری، این خبر تکذیب شده و نادرست اعلام می‌شود.