یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع طبیعی مازندران - ساری از تیراندازی شبانه متخلفان به منزل مسکونی دو نفر از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی آمل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع طبیعی مازندران - ساری از تیراندازی شبانه متخلفان به منزل مسکونی دو نفر از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی آمل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت از کشته شدن یک نفر و مجروع شدن سه فرد در پی درگیری در این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پلیس آمریکا اعلام کرد که در جریان تیراندازی در دورال فلوریدا، دو نفر کشته و هفت نفر از جمله یک افسر پلیس زخمی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی اهواز از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در محله عین 2 این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حریق در کارگاه تولید MDF و چوب به متراژ حدوداً 200 مترمربع به همراه نشت گاز رخ داد که با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در عملیات کربلای 8، تلفات سنگینی به تعداد زیادی از یگان‌های ارتش عراق وارد شد؛ یعنی در آن سه چهار روز، مرتب تیپ‌های تازه‌نفس می‌آمدند و تلفات زیادی می‌دادند و تانک‌ها و نفربرهایشان منهدم شده یا به غنیمت گرفته می‌شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد از دستگیری عامل شهادت 2 مامور پلیس در کورین زاهدان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

ویدئویی از لحظه درگیری در یکی از ایستگاه‌های ترکیه منتشر شده که منجر به مرگ یک کودک شد. کودک 10 ساله‌ای که وسط این درگیری گرفتار شده بود جان باخت و 10 نفر مجروح شدند. تصاویری از لحظه تیراندازی ببینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری از انجام سه حمله شبانه توسط متخلفان با استفاده از سلاح شکاری ساچمه‌زن به سمت منزل نیروهای جنگلبانی شهرستان‌های آمل و گلوگاه در محدوده شرق استان، طی سه هفته اخیر (از 23 اسفند 1402 تا 17 فروردین 1403) خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه در فرمانی سفر بدون روادید به این کشور را برای شهروندان تاجیکستان ممنوع کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در درگیری با اشرار مسلح در زاهدان، دو مامور پلیس به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ملی پوش تیروکمان کشورمان روایتی از حمله دزد به خودش و فرزندش را مطرح کرده است. ملی پوش تیروکمان کشورمان روایتی از حمله دزد به خودش و فرزندش را مطرح کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، نجمه آبتین: دزد بدون نقاب در روز روشن مقابل فرزندم با چاقو از من دزدی کرد / وقتی مقابل منزلم مورد سرقت قرار می گیرم دیگر کجا احساس امنیت کنم؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور ترکیه از بازداشت 48 فرد مظنون به ارتباط و عضویت در گروه تروریستی داعش خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازی مافیا یکی از بازی های گروهی است که مدتی است بویژه در بین نوجوانان و جوانان رایج شده اما با توجه به محوریت دروغ و فریب در این بازی، این پرسش مطرح می‌شود که آیا این بازی بی اخلاقی را ترویج می کند؟

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور ترکیه امروز در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: مقام‌های ترکیه 48 نفر را به داشتن ارتباط با داعش و در ارتباط با تیراندازی به یک کلیسا در استانبول که در ژانویه رخ داد، دستگیر کرده‌اند.