یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسکو، آن را یک حمله تروریستی بزدلانه خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهوری تاجیکستان در ارتباط با حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس به ولادیمیر پوتین رهبر روسیه تسلیت گفت و تأکید کرد: این جنایت، هیچ توجیهی ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مسکو، آن را یک حمله تروریستی بزدلانه خواند.

وب‌گاه ورزش سه

شمشیربازی ایران در اسلحه سابر موفق شد اولین سهمیه تیمی ورزش کشورمان در المپیک 2024 پاریس را به دست آورد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از عزای عمومی در روسیه در پی حمله تروریستی اخیر مسکو مشاهده کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: تا زمانی که تحقیقات در مورد حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس تکمیل شود، هر عبارت واشنگتن در توجیه (عدم نقش) کی‌یف باید به عنوان مدرک تلقی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه با اشاره به سرعت عمل مقامات آمریکایی در اعلام عامل اصلی حادثه تروریستی کروکوس مسکو افزود: کاش می توانستند به این سرعت موضوع ترور کندی رئیس جمهور پیشین آمریکا را حل کنند.

خبرگزاری تسنیم

مناطقی از پاکستان که اکثریت مردم آن شیعیان اثناعشری و آقاخانی هستند، عید نوروز با ارادت و شور مذهبی فراوانی برگزار می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان ویژه اصفهان از شناسایی و دستگیری گروگانگیر مسلح و آزادسازی دختربچه 4 ساله و دو زن جوان در کمتر از 3 ساعت طی یک عملیات منسجم و ضربتی توسط نیروهای پلیس نوپو یگان ویژه خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیراندازی در سالی که گذشت برای اولین بار به مدال طلای آسیا در رشته تراپ رسید و سه سهمیه المپیک پاریس هم کسب کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گردان‌های القدس - تیپ طولکرم اعلام کرد که اعضای آن برای خودرویی حامل یک افسر و سه سرباز صهیونیست در شمال شهر طولکرم در کرانه باختری کمین کردند و همه آنها را کشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شب گذشته بود که عوامل سرپرستی شهرداری نوشهر، بدون اخذ مجوز بیش از 200 متر از دیوار شمالی باغ گیاه شناسی را تخریب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های القدس - تیپ طولکرم اعلام کرد که اعضای آن برای خودرویی حامل یک افسر و سه سرباز صهیونیست در شمال شهر طولکرم در کرانه باختری کمین کردند و همه آنها را کشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن، با رد ادعای آمریکا، گفت که سفارت روسیه هیچ اخطاری از سوی آمریکا در خصوص حملات تروریستی قریب الوقوع در مسکو دریافت نکرده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آناتولی آنتونوف» سفیر روسیه در واشنگتن، با رد ادعای آمریکا، گفت که سفارت روسیه هیچ اخطاری از سوی آمریکا در خصوص حملات تروریستی قریب الوقوع در مسکو دریافت نکرده بود.