یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پیامی به رئیس مجلس روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد. متن پیام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس به رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه به شرح زیر است. «جناب آقای ویاچسلاو والودین رئیس محترم دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه عالی‌جناب. با کمال تأسف و تألم، از وقوع حادثه تروریستی در شهر مسکو و...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع روسی بامداد شنبه اعلام کردند که در پی حادثه تروریستی مسکو تاکنون بیش از 60 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت روسیه خبر داد که در حمله تروریستی مسکو بیش از 60 نفر جان خود را از دست داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از مردم حاضر در محل حادثه تروریستی مسکو که در حال فرار هستند در ادامه مشاهده کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس یازدهم به حمله تروریستی در نزدیکی مسکو واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از مردم حاضر در محل حادثه تروریستی مسکو که در حال فرار هستند در ادامه مشاهده کنید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به حادثه تروریستی مسکو گفت: نباید میان عامران و آمران این حمله تروریستی تفاوتی قائل شد و همه آنها را باید یافت و بی‌رحمانه به عنوان تروریست نابود کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه درباره حادثه تروریستی مسکو گفت: نباید میان عامران و آمران این حمله تروریستی تفاوتی قائل شد و همه آنها را باید یافت و بی‌رحمانه به عنوان تروریست نابود کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

قلعه «رودخان» بر فراز ارتفاعات جنگلی فومن و یادگاری از دوره سلجوقیان است که جزو جاذبه‌های تاریخی گیلان بوده و هرساله مورد بازدید تعداد زیادی گردشگر قرار می گیرد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در پیامی به رییس مجلس روسیه، حمله تروریستی در نزدیکی مسکو را محکوم کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس کشورمان در پیامی به رییس مجلس دومای روسیه، حمله تروریستی در مسکو را محکوم کردو

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های روس از تیراندازی در مجتمع تجاری در حومه مسکو خبر دادند و افزودند در پی این حادثه، کمیته اضطراری برای تحقیق درباره آن تشکیل شده است. این رسانه‌ها در ادامه از کشته شدن دست‌کم 15 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر در حمله به سالن کنسرت و مرکز تجاری در نزدیکی مسکو خبر دادند. بر اساس گزارش اسپوتنیک، افراد مسلح با لباس شبه‌نظامی به طبقه همکف تالار...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصاویری از مهاجمین مسلح حمله تروریستی امشب در مسکو منتشر شده است. 5فرد مسلح پس از تیراندازی به سمت حاضران در کنسرت، نارنجک و بمب آتش‌زا پرتاب و باعث آتش‌سوزی در محل کنسرت شدند. گروهک تروریستی داعش به طور رسمی مسئولیت حمله در مسکو را بر عهده گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارشد اتحادیه اروپا حمله تروریستی در یک تالار کنسرت در نزدیکی مسکو و کشته و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی در این سالن را محکوم کرد.