یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه فرارو

کاخ سعدآباد یکی از مهم‌ترین کاخ‌های دوران پهلوی در طول تاریخ ایران است. این کاخ در باغی بسیار برزگ و سرسبز بنا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرانجام پس از گذشت بیش از 4 سال از حوادث آبان 98، اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرانجام پس از گذشت بیش از 4 سال از حوادث آبان 98، اظهارات حسن روحانی رئیس جمهور سابق پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه، از انتقال 5 کولبر مصدوم بر اثر سقوط در ارتفاعات مرزی پاوه به مراکز درمانی استان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین؛ مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه با اشاره به سقوط پنج کولبر از ارتفاعات ژالانه (بین سروآباد، پاوه و نوسود)، اظهار کرد: صبح امروز ساعت 7:10، طی اعلام تلفنی با اورژانس 115مبنی بر سقوط 5 کولبر در ارتفاعات...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، سایت حسن روحانی نوشت: دکتر روحانی چرا گفت «من هم مثل شما صبح جمعه فهمیدم قیمت [بنزین] تغییر کرده»؟ گرچه وقتی این را در شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت، همان‌جا توضیح داد که منظورش چه بوده، اما پس از 4 سال هنوز یکی از سؤالات از او درباره این جمله و حکایت گرانی بنزین است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی روز 25 بهمن‌ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

حسن روحانی، رئیس جمهور سابق در پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین گفت: جمعه شب تحرکات شروع شد، عصر روز شنبه و شنبه شب تشدید شد تا صبح یکشنبه 26 آبان که رهبر معظم انقلاب در سخنانشان در حاشیه درس خارج فرمودند افزایش قیمت بنزین تصمیم سران قوا بوده و ایشان از آن حمایت کردند. سایت حسن روحانی نوشت: حسن روحانی، رئیس جمهور سابق در اظهاراتی پیرامون وقایع آبان 1398 پس از گران شدن بنزین...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسن روحانی چرا گفت «من هم مثل شما صبح جمعه فهمیدم قیمت [بنزین] تغییر کرده»؟ گرچه وقتی این را در شورای اداری استان آذربایجان شرقی گفت، همان‌جا توضیح داد که منظورش چه بوده اما پس از 4 سال هنوز یکی از سؤالات از او درباره این جمله و حکایت گرانی بنزین است.

وب‌گاه عصر ایران

مأموران پلیس اطلاعات فراجا بهبهان توانستند در این زمینه یک نفر را شناسایی و دستگیر کنند که از این متهم یک قبضه سلاح جنگی به کار رفته در تیراندازی و درگیری کشف و ضبط شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست به جبل النصر در اردوگاه نور شمس در طولکرم در کرانه باختری حمله کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملی‌پوش دسته 89 کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کهگیلویه و بویراحمد از قتل 2 نفر در آرامستان یاسوج، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از تیراندازی های مرزی مرگبار جدید و حملات اسرائیل به حزب الله، کاخ سفید از اسرائیل و لبنان خواست بازگرداندن آرامش را در اولویت قرار دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از تیراندازی های مرزی مرگبار جدید و حملات اسرائیل به حزب الله، کاخ سفید از اسرائیل و لبنان خواست بازگرداندن آرامش را در اولویت قرار دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به گزارش‌ها درباره جذب عوامل حادثه تروریستی کروکوس از طریق یک کانال تلگرامی، بر لزوم رصد بیشتر این شبکه اجتماعی به منظور تبدیل نشدن آن به ابزار تروریست‌ها تأکید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه در واکنش به گزارش‌ها درباره جذب عوامل حادثه تروریستی کروکوس از طریق یک کانال تلگرامی، بر لزوم رصد بیشتر این شبکه اجتماعی به منظور تبدیل نشدن آن به ابزار تروریست‌ها تأکید کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، پیش از ظهر امروز پنجشنبه و با حضو جمع کثیری از آحاد مردم گلستان به ویژه خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همراهی مقامات نظامی و انتظامی پیکر شهید نجاتی‌نیا تشییع و در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) روستای النگ از توابع شهرستان کردکوی به خاک سپرده شد. علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان، سردار تقی مهری معاون سازمان نظام وظیفه عمومی...