یک‌شنبه 1 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: فردی در پی اختلاف مالی با صاحب کارخانه‌ای در ایوانکی گرمسار اقدام به گروگان‌گیری 2 نفر کرد که با واکنش سریع پلیس در کمترین زمان ممکن دستگیر شد

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر حوزه‌های علمیه در پیام به رئیس کلیسای ارتدوکس تصریح کرده است: دریافت خبر حادثه تروریستی در یکی از تالارهای مسکو جان باختن جمعی از شهروندان بی گناه روسیه توسط تروریست های سنگدل موجب تالم و تاثر قلوب ما و ملت ایران گردید.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران صحبت‌هایی درباره اخراج اساتید دانشگاه مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهوری فرانسه با اشاره به حمله تروریستی اخیر در مسکو، از تلاش داعش برای انجام چندین عملیات تروریستی در خاک کشورش پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهوری فرانسه از تلاش داعش برای انجام چندین عملیات تروریستی در خاک کشورش پرده برداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کرملین درباره پیشنهادها در مورد لغو قانون تعلیق حکم اعدام با هدف تعیین اشد مجازات برای عاملان حمله تروریستی در مسکو گفت: ما در حال حاضر در این بحث شرکت نمی‌کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

ساعت یک بامداد امروز دوشنبه، در پی تیراندازی افراد مسلح ناشناس از آن سوی مرزهای مشترک با کشور پاکستان به سمت مأموران گروهان «چاهندو» هنگ مرزی میرجاوه که در حال اجرای عملیات کمین در حوالی پاسگاه بودند، سروان «محمد مهدی نجاتی نیا مجروح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فدراسیون تیراندازی گزارشی از اهم فعالیت‌های این رشته در سال 1402 ارائه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک مرزبان در مرزهای شرقی به شهادت رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نیروی مرزبانی در میرجاوه به شهادت رسید به گزارش عرشه آنلاین، سروان «محمد مهدی نجاتی‌نیا» مرزبان گلستانی شب گذشته در منطقه مرزی میرجاوه در راستای حفاظت مرزی و درگیری با اشرار به شهادت رسید. این مرزبان دلاور اهل روستای النگ شهرستان کردکوی است.‌شهید محمدمهدی نجاتی‌نیا نخستین شهید مرزبانی استان گلستان در سال 1403 است. مراسم تشییع و تدفین پیکر این شهید والامقام اعلام خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

«گابریل اتل» نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد که دولت این کشور در پی تیراندازی در مسکو، هشدار تروریسم را به بالاترین سطح افزایش داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران از حضور در جام جهانی مجارستان صاحب سهمیه تیمی المپیک پاریس شد. این سهمیه وقتی برای شمشیربازی ایران قطعی شد که ملی پوشان کشورمان با غلبه بر اردن و مصر به جمع هشت تیم برتر مسابقات مجارستان راه یافتند، اما ژاپنی‌ها که امیدوار به معجزه برای المپیکی شدن در بوداپست بودند، از صعود به این مرحله بازماندند. بدین...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «گابریل آتال»، نخست وزیر فرانسه پس از دیدار مقام‌های ارشد امنیتی و دفاعی این کشور با «امانوئل ماکرون»، رئیس جمهور فرانسه اعلام کرد که فرانسه در پی تیراندازی و حوادث مسکو، هشدار تروریسم خود را به بالاترین سطح افزایش می‌دهد. اتال افزود که این تصمیم ماه‌ها قبل از میزبانی بازی‌های المپیک در پاریس گرفته شده بود و اکنون با توجه به برعهده گرفتن مسئولیت...

وب‌گاه الف

به فرمانده تانک‌ها گفتم: دشمن در برد ما قرار گرفته، پشت سر هم شلیک کنید. دو تانک ما از کار افتاده بود که هریک، دست‌کم بیست گلوله داشتند. نمی‌توانستیم آن‌ها را عقب ببریم و این به معنی عقب‌نشینی بود، اما بقیه تانک‌هایمان شلیک کردند و بی‌اثر نبود و از حجم آتش دشمن می‌کاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر فرانسه اعلام کرد که دولت این کشور در پی تیراندازی در مسکو، هشدار تروریسم را به بالاترین سطح افزایش داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت فرانسه در پی تیراندازی در مسکو، هشدار تروریسم را به بالاترین سطح افزایش داده است.