چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران نوشت: مأموران گشت کلانتری شهرک قدس (شهرک غرب) در عملیات تعقیب و گریز 2 سارق موبایل‌قاپ را بلافاصله بعد از سرقت دستگیر کردند.

خبرگزاری تسنیم

پرونده مدال‌آوری کاروان کشورمان در روز چهارم بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با مدال برنز شاهین ایزدیار در کلاس S10 کرال پشت مسابقات شنا بسته شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: مأموران گشت کلانتری شهرک قدس در عملیات تعقیب و گریز 2 سارق موبایل‌قاپ را بلافاصله بعد از سرقت دستگیر کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز 4 آبان در یک گروگانگیری مسلحانه در شیراز یک خانم به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مأموران گشت کلانتری شهرک قدس در عملیات تعقیب و گریز 2 سارق موبایل‌قاپ را بلافاصله بعد از سرقت دستگیر کردند. ماجرا تیراندازی امروز صبح در شهرک قدس تهران چه بود؟ مأموران گشت کلانتری شهرک قدس در عملیات تعقیب و گریز 2 سارق موبایل‌قاپ را بلافاصله بعد از سرقت دستگیر کردند.

وب‌گاه عصر ایران

حوالی ظهر امروز پنج‌شنبه، 4 مهرماه در یک حادثه تیراندازی در بلوار چمران شیراز، یک نفر گروگان گرفته شد که شناسایی و دستگیری گروگان گیر در دستور کار ویژه پلیس قرار گرفت است.

خبرگزاری دانشجو

بانوی ملی‌پوش پاراتیروکمان کشورمان گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی‌های پارالمپیک پاریس موفق باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش ها از وقوع گروگانگیری منجر به قتل در شهر شیراز حکایت دارند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، صهیونیست‌ها هم‌زمان با حملات وحشیانه خود به نوار غزه، به یورش به شهر‌ها و اردوگاه‌های کرانه باختری نیز ادامه می‌دهند و کمپین بزرگی از کشتار و بازداشت فلسطینی‌ها را در مناطق مختلف کرانه باختری به راه انداخته‌اند. صبح امروز منابع محلی گزارش دادند که نظامیان رژیم اشغالگر به چندین منطقه از کرانه باختری و قدس اشغالی یورش برده و اقدام به تخریب منازل...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که 309 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون توسط مبارزان مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، مأموران گشت کلانتری شهرک قدس در عملیات تعقیب و گریز 2 سارق موبایل‌قاپ را بلافاصله بعد از سرقت دستگیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 309 نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون توسط مبارزان مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: پلیس استان فارس از گروگانگیری مسلحانه در شیراز خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مأموران گشت کلانتری شهرک قدس در عملیات تعقیب و گریز 2 سارق موبایل‌قاپ را بلافاصله بعد از سرقت دستگیر کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مأموران گشت کلانتری شهرک قدس در عملیات تعقیب و گریز 2 سارق موبایل‌قاپ را بلافاصله بعد از سرقت دستگیر کردند.