چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه مشرق نیوز

سینا ضیغمی نژاد موفق شد با بالاترین ثبت زمان، رکورد بازی های آسیایی را بشکند و به نام خود ثبت کند و سومین طلای خود را صید کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم‌های تپانچه میکس ایران از صعود به فینال مسابقات قهرمانی آسیا بازماندند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برای دستگیری دو سارق در جوادیه تهران، پلیس مجبور به تیراندازی شد. برای دستگیری دو سارق در جوادیه تهران، پلیس مجبور به تیراندازی شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ 2 سارق منازل در عملیات تجسس توسط ماموران کلانتری 117 جوادیه دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از درگیری‌های شدید در جنین خبر دادند و گفته شده که نیروهای فلسطینی با نظامیان رژیم صهیونیستی وارد درگیری شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع خبری از درگیری‌های شدید در جنین خبر دادند و گفته شده که نیروهای فلسطینی با اشغالگران وارد درگیری شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم دوبل ریکرو بانوان پاراتیراندازی با کمان ایران با شکست برابر چین به مدال نقره بازی‌های پارا آسیایی دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا درحالی برگزار شد که تیم‌های میکس کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

وب‌گاه گسترش

در پی وقوع چند فقره تیراندازی رعب آور در روستاهای تنگه2،3 آبادان موضوع جهت شناسایی ودستگیری عاملین این تیراندازیها به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرمانده انتظامی این شهرستان قرار گرفت. در پی وقوع چند فقره تیراندازی رعب آور در روستاهای تنگه2،3 آبادان موضوع جهت شناسایی و دستگیری عاملین این تیراندازیها به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرمانده انتظامی این شهرستان قرار گرفت. در این راستا...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق منزل در عملیات تجسس توسط ماموران کلانتری 117 جوادیه خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ضمن تشریح علت تیراندازی پلیس در محله جوادیه تهران از دستگیری دو سارق منزل در عملیات تجسس ماموران کلانتری این محله خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

مدال نقره تپانجه 10 متر به گردن نوزاد ساره جوانمردی آویخته شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مرکز ملی سینما و تصویر متحرک فرانسه فیلمبرداری در فضای باز در مناطقی از پاریس در جریان بازی‌های المپیک و پارالمپیک سال آینده را ممنوع کرده است. از 16 ژوئن تا 15 سپتامبر سال آینده هیچ گونه فیلمبرداری اکشن با تیراندازی یا فیلمبرداری استاندارد در مناطق میزبان مکان‌های المپیک مجاز نخواهد بود. بیرون از این محدوده تیراندازی مشکلی ندارد اما محدود خواهد...