چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه گسترش

تحقیقات پلیس برای دستگیری عاملان گروگانگیری خونین در شیراز در شرایطی ادامه دارد که دومین مجروح این حادثه نیز روی تخت بیمارستان جان باخت تا شمار قربانیان این حادثه به 2 نفر افزایش پیدا کند. این گروگان‌گیری ظهر روز پنجشنبه مقابل دادسرای ناحیه 2 شیراز واقع در بلوار شهید چمران شیراز اتفاق افتاد. آدم ربایان 3 مرد مسلح و سوار بر یک پژو 405 بودند که در مقابل دادسرا به سوی 2 مرد شلیک کردند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس همچنان به تحقیقات خود برای دستگیری عاملان گروگانگیری خونین در شیراز در شرایطی ادامه می‌دهد. دومین مجروح این حادثه نیز روی تخت بیمارستان جان باخت تا شمار قربانیان این حادثه به 2 نفر افزایش پیدا کند. پلیس همچنان به تحقیقات خود برای دستگیری عاملان گروگانگیری خونین در شیراز در شرایطی ادامه می‌دهد. دومین مجروح این حادثه نیز روی تخت بیمارستان جان باخت تا شمار قربانیان این حادثه به 2...

وب‌گاه ورزش سه

عضو تیم ملی پاراتیروکمان با پیروزی بر حریف ژاپنی یک طلای دیگر به کاروان ایران هدیه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: ملی پوش پاراتیراندازی با کمان ایران با پیروزی برابر حریفی از چین به مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی دست پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - ملی پوش پاراتیراندازی ایران پس از کسب مدال طلای این رشته در بازیهای پاراآسیایی گفت: خانواده ام گفتند تیراندازی حرفه ای را کنار بگذارم چرا که استرس زیادی به آنها وارد می کند.

وب‌گاه ورزش سه

رقابتهای پاراآسیایی با درخشش ورزشکاران ایران در رشته‌های مختلف ادامه دارد.

خبرگزاری تسنیم

ملی پوش پاراتیراندازی ایران پس از کسب مدال طلای این رشته در بازی‌های پاراآسیایی گفت: خانوادهام گفتند تیراندازی حرفه‌ای را کنار بگذارم چرا که استرس زیادی به آنها وارد می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پنجمین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از صبح امروز جمعه با ادامه درخشش نمایندگان کشورمان آغاز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

ملی پوش پاراتیراندازی با کمان ایران با پیروزی برابر حریفی از چین به مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی دست پیدا کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به مناسبت یک سالگی پلتفرم پرحاشیه ایکس به بررسی تغییراتی که ایلان ماسک در توییتر ایجاد کرد می‌پردازیم. به مناسبت یک سالگی پلتفرم پرحاشیه ایکس به بررسی تغییراتی که ایلان ماسک در توییتر ایجاد کرد می‌پردازیم. به گزارش عرشه آنلاین، ارمغان ماسک کارکنان کمتر کاربران کمتر درآمد کمتر و تبدیل پلتفرم موفق و قابل اعتماد توییتر به شبکه‌ای پر از اخبار ساختگی بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش پاراتیراندازی با کمان ایران با پیروزی برابر حریفی از چین به مدال طلای این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی دست پیدا کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ایرنا_ در چهارمین روز از پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره‌جنوبی، نمایندگان کشورمان در تفنگ 10 مردان پشت خط آتش ایستادند اما در گرفتن سهمیه المپیک ناکام ماندند.

وب‌گاه ورزش سه

ملی پوش پاراتیراندازی با کمان ایران به مدال طلای مسابقات کامپوند این رشته در چهارمین دوره بازیهای پاراآسیایی دست یافت.