چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک سیاستمدار آمریکایی در هنگ کنگ به دلیل حمل اسلحه به داخل شهر دستگیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

نشان طلا و نقره مسابقات پاراتیراندازی تپانچه 10 متر بادی زنان به 2 نماینده ایران رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کودک 9 ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهرستان گتوند درگذشت. یک کودک 9 ساله به دلیل ایست قلبی در بیمارستان شهرستان گتوند درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ دادستان گتوند با مرگ تلخ پسربچه 9 ساله در بیمارستان کارون گتوند دستور رسیدگی به این پرونده را صادر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پایان فینال مسابقات پارا تیراندازی تپانچه بادی زنان P2 فائزه احمدی قهرمان شد و ساره جوانمردی به مدال نقره رسید.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان فینال مسابقات پارا تیراندازی تپانچه بادی زنان P2 فائزه احمدی و ساره جوانمردی قهرمان و نایب قهرمان شدند.

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - تیم‌های دوبل ریکرو و کامپوند بانوان و کامپوند مردان به نیمه نهایی مسابقات پارا تیراندازی با کمان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو صعود کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در نخستین روز از پانزدهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا در چانگ‌وون کره جنوبی، نمایندگان ما در تپانچه 10 متر پشت خط آتش ایستادند. در بخش زنان هانیه رستمیان با 573 امتیاز هفدهم شد و گلنوش سبقت‌الهی و مینا قربانی به ترتیب با 573 امتیاز و 568 امتیاز در رده نوزدهم و سی و سوم ایستادند. تیم تپانچه 10 متر زنان ایران نیز با 1714 امتیاز هفتم شد. در...

وب‌گاه مشرق نیوز

ساره جوانمردی امروز در تپانچه بادی 10 متر پاراآسیایی هانگژو با حریفان خود رقابت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواستگار عاشق پیشه به محل کار دختر جوان در داروخانه ای رفت و آنجا را به رگبار بست. خواستگار عاشق پیشه به محل کار دختر جوان در داروخانه ای رفت و آنجا را به رگبار بست. به گزارش عرشه آنلاین؛ خواستگار عصبی پس از آن که نتوانست به دختر مورد علاقه‌اش برسد، ابتدا به محل کار او رفت و با شلیک گلوله دو نفر را مجروح و سپس پدر دختر را مورد هدف قرار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد آنلاین نوشت: زد و خورد در تالار عروسی به درگیری با چوپ و چماق منجر شد و در نهایت جوانی 30ساله به قتل رسید و عده زیادی نیز مجروح شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خواستگار عصبی پس از آن که نتوانست به دختر مورد علاقه‌اش برسد، ابتدا به محل کار وی رفت و با شلیک گلوله دو نفر را مجروح و سپس پدردختر را مورد هدف قرار داد. خواستگار عصبی پس از آن که نتوانست به دختر مورد علاقه‌اش برسد، ابتدا به محل کار وی رفت و با شلیک گلوله دو نفر را مجروح و سپس پدردختر را مورد هدف قرار داد. به گزارش عرشه آنلاین، در پی وقوع 2 فقره تیراندازی در یک داروخانه و مجروحیت 3...

وب‌گاه الف

خواستگار عصبی پس از آن که نتوانست به دختر مورد علاقه‌اش برسد، ابتدا به محل کار وی رفت و یا شلیک گلوله دو نفر را مجروح و سپس پدردختر را مورد هدف قرار داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خواستگار عصبی که نتوانست به دختر مورد علاقه‌اش برسد، ابتدا به محل کار وی رفت و با شلیک گلوله دو نفر را مجروح کرد و سپس پدر دختر را هدف قرار داد.

وب‌گاه ورزش سه

به جز زهرا نعمتی سایر کمانداران ایرانی از دور بازی های پاراآسیایی حذف شدند.

خبرگزاری ایرنا

هانگژو - ایرنا - مسابقات پاراآسیایی هانگژو و در رشته تیراندازی با کمان پیگیری و کمانداران کشورمان در مرحله حذفی به مصاف رقبای خود رفتند.