چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری تسنیم

مسابقات تپانچه 10 متر در بخش زنان و مردان مسابقات قهرمانی آسیا به پایان رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ملی‌پوش تیراندازی ایران در رقابت‌های ماده تفنگ 50 متر درازکش مختلط sh2 به فینال بازی‌های پارآسیایی هانگژو راه نیافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت 3 نفر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

متهم برای صحبت کردن با دختر مورد علاقه‌اش وارد محل کار او در داروخانه شده که کارکنان این داروخانه مانع از این کار شده‌اند. در ادامه پسر جوان با اسلحه خود شروع به تیراندازی‌های خونین در داروخانه کرده که در این تیراندازی‌ها دو نفر در داروخانه مجروح شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت 3 نفر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک جوان برای صحبت با دختر مورد علاقه‌اش وارد محل کار او شده که کارکنان مانع او شدند و به گفته یک مقام انتظامی، او با اسلحه خود شروع به تیراندازی کرده که در 2 نفر مجروح شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی، هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی کاخ سفید گفت: کمک‌های امنیتی آمریکا به صورت روزانه به اسرائیل رسال می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما از کشورهای اسلامی به صراحت می‌خواهیم در اجابت به مطالبه ملت‌هایشان پایان پروژه عادی سازی روابط با رژیم کودک‌کش صهیونیستی را برای همیشه اعلام کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز (دوشنبه، اول آبان‌ماه) در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با سفرای کشور‌های اسلامی دبیران و روسای سازمان‌های بین‌المللی مستقر در ایران که در سالن جلسات کمیسیون تلفیق مجلس برگزار شد، با بیان اینکه «روز‌هایی که در آن به سر می‌بریم روز‌هایی بسیار مهم و حساس برای همه جهان به ویژه...

خبرگزاری ایرنا

در اولین روز برگزاری رسمی چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو عصر دوشنبه (1 آبان 1402) مسابقات تپانچه 50 متر و تیراندازی با تفنگ 10 متر برگزار و نمایندگان کشورمان به رقابت پرداختند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امت اسلامی اکنون باید به مسئولیت خود عمل کند. جهان همانطور که به غزه نگاه می‌کند به من و شما هم نگاه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قالیباف گفت: روز‌هایی که در آن به سر می‌بریم روز‌هایی بسیار مهم و حساس برای همه جهان به ویژه دنیای اسلام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری فردی که اقدام به تیراندازی و مصدومیت سه تن کرده بود، خبرداد. (تصویر آرشیوی است.)

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروهی متشکل از 90 دانشجو از دانشگاه پلی‌تکنیک تورین، قایق خود را به نمایش گذاشته‌اند که به معنای واقعی کلمه می‌تواند بر روی آب پرواز کند.