چهارشنبه 4 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه سارق منزل در عملیات پلیس بعد از تیراندازی در خیابان بهارستان دستگیر شدند. سه سارق منزل در عملیات پلیس بعد از تیراندازی در خیابان بهارستان دستگیر شدند. به گزارش عرشه آنلاین؛ سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 3 سارق منزل در عملیات ماموران کلانتری بهارستان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

روستای زیبای کندلوس با آب‌وهوای ییلاقی در دامنه سرسبز رشته کوه‌های البرز در منطقه کجور واقع شده است و از جا‌های دیدنی نوشهر به شمار می‌آید. اگر اهل سفر باشید و به روستا‌های مختلف ایران سری زده باشید، اولین خصوصیتی که چشمتان را جلب خود می‌کند، پاکیزگی و رعایت اصول بهداشتی در این روستا است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روز‌های پایانی این هفته، فیلم‌های سینمایی گوناگونی مانند «مادران و فضا»، «اسکیت‌های نقره‌ای» و «شکار اشباح» روانه آنتن شبکه‌های سیما می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی در کنار پخش چند نوستالژی از جنس مقاومت، آثار جدیدی همچون «مادران و فضا»، «اسکیت‌های نقره‌ای»، «شکار اشباح» و «هشت کوه» روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی حماس گفت: اسرائیل به ارتکاب جنایت علیه زنان و کودکان و غیرنظامیان در نوار غزه روی آورده تا روحیه از دست رفته ارتش شکست خورده خود در آغاز نبرد طوفان الاقصی را بازیابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه آمریکا با تاکید بر کشته شدن 22 آمریکایی اذعان کرد: به دنبال بازگشایی کریدورهای امن هستیم.

خبرگزاری دانشجو

مسابقات لیگ تیراندازی با کمان از امروز با حضور 21 تیم کار خود را آغاز می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری صهیونیستی گزارش دادند که شک و تردیدهای درباره وقوع یک حادثه امنیتی در یک کارخانه در منطقه حساس دیمونا در جنوب (فلسطین اشغالی) وجود دارد و صدای تیراندازی در محل شنیده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری صهیونیستی از شنیده شدن صدای تیراندازی در منطقه تاسیسات هسته‌ای «دیمونا» در جنوب شرق اراضی اشغالی فلسطین خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

احسان حدادی با عنوان پرافتخارترین ورزشکار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو از ورزش خداحافظی کرد تا وارد عرصه مدیریت در ورزش شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک وب‌سایت انگلیسی در گزارشی نسبت فرانسوی - اسرائیلی‌هایی که در ارتش اسرائیل حضور دارند را حدود 1.7 تا 3.5 درصد از کل نیروهای آن اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کودک 10 ساله به دلیل غرق شدگی در استخر کشاورزی در سربیشه درگذشت. کودک 10 ساله به دلیل غرق شدگی در استخر کشاورزی در سربیشه درگذشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سربیشه گفت: جسم بی جان پسر 10 ساله با تلاش تیم غواصی هلال احمر از عمق چهار متری استخر کشاورزی بیرون آورده شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اثر تشخیص اشتباه و تیراندازی نیروهای اسرائیل به نظامیان خودشان در شهر اسدود، چهار سرباز مجروح شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راوا مجید مشهور به روباه سوئدی توسط پلیس ایران دستگیر شد. راوا مجید مشهور به روباه سوئدی توسط پلیس ایران دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ راوا مجید مشهور به روباه سوئدی که مردم این کشور را به وحشت انداخته، توسط نیروی انتظامی ایران بازداشت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نزاع دسته جمعی 20 مرد با اسلحه و قمه در رشت خبرساز شد. نزاع دسته جمعی 20 مرد با اسلحه و قمه در رشت خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری 20 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی، راهبندان و اخلال در نظم عمومی در بخش سنگر و شهر رشت خبر داد.