چهارشنبه 4 مهر 1403

تیم والیبال نشسته ایران طلایی شد / کسب 3 مدال طلای پاراتیراندازی با کمان

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
تیم والیبال نشسته ایران طلایی شد / کسب 3 مدال طلای پاراتیراندازی با کمان

پنجمین روز از بازی‌های پاراآسیایی هانگژو از صبح امروز جمعه با ادامه درخشش نمایندگان کشورمان آغاز شد.

پنجمین روز از چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی از صبح امروز جمعه آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف رقیبان خود رفتند.

معصومه خدابخشی در پاراتیراندازی به فینال نرسید

مسابقات پاراتیراندازی چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در تفنگ مختلط 10 متر Sh2 امروز جمعه در سالن تیراندازی مجموعه ورزشی فویانگ شهر هانگژو برگزار شد و طی آن معصومه خدابخشی به رقابت با 20 حریف خود پرداخت.

در پایان این مسابقه خدابخشی با ثبت امتیاز 628/6 عنوان هجدهم را کسب کرد و از راهیابی به فینال بازماند. تیراندازان تایلند، کره جنوبی، ژاپن، چین و هند به مرحله فینال راه پیدا کردند.

پایان کار پاراتنیس روی میز با دو مدال برنز / دوبل ایران از فینال بازماند

با برگزاری رقابت های روز دوم مسابقات دوبل پاراتنیس روی میز بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، نمایندگان کشورمان به مدال برنز دست پیدا کردند.

حسن جانفشان و مهدی رضاپور امروز در نیمه نهایی رقابت های دوبل و در کلاس MD4 مرحله نیمه نهایی در سه ست متوالی (11بر9، 11بر2 و 11بر 6) نتیجه را به تایلند واگذار کردند.

جانفشان پیش از نیز در بخش انفرادی کلاس 2 این بازی ها موفق به کسب مدال برنز شده بود.

زهرا نعمتی مدال «طلا» را از چنگ حریف چینی درآورد

ملی پوش پاراتیراندازی با کمان ایران با پیروزی برابر حریفی از چین به مدال طلای ریکرو انفرادی زنان در چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی دست پیدا کرد.

دیدار فینال مسابقات پاراتیراندازی با کمان چهارمین دوره بازی‌های پاراآسیایی در بخش ریکرو انفرادی زنان، امروز جمعه بین زهرا نعمتی و حریف چینی در سایت تیراندازی مجموع ورزشی فویانگ برگزار شد.

در این دیدار مهیج که حریف چینی از حمایت تماشاگران برخوردار بود، نعمتی توانست مدال طلا را از چنگ رقیب دربیاورد و با پیروزی 26 بر 25 به مدال طلا دست پیدا کند.

نعمتی در شرایطی گام در دیدار فینال گذاشت که در مسابقه نیمه نهایی به راحتی حریفی از هند را شکست داده بود.

طلای ناب تیم والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو

تیم ملی والیبال نشسته ایران امروز در دیدار فینال بازی‌های پاراآسیایی مقابل قزاقستان قرار گرفت که در پایان در 3 ست متوالی به پیروزی رسید و به مدال طلا رسید.

فینال مسابقات والیبال نشسته مردان در بازی‌های پاراآسیایی از ساعت 13:30 در سالن «لین پینگ اسپرت سنتر» شهر هانگژو برگزار شد.

در این دیدار تیم‌های ایران و قزاقستان به مصاف هم رفتند که تیم ایران با ارائه یک نمایش خوب و عملکردی مقتدرانه، موفق شد حریف خود را 3 بر صفر مغلوب کند و مدال طلای این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص بدهد.

شاگردان هادی رضایی در این دیدار با نتایج 25 بر 14، 25 بر 16 و 25 بر 18 پیروز شدند و سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

تیم ایران که قزاقستان را در مرحله گروهی نیز شکست داده بود، در این مسابقات حتی یک ست هم به حریفان نداد و همچون همیشه با اقتدار به مقام قهرمانی رسید.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی دنیای ورزش