پنج‌شنبه 12 مهر 1403

ثبت‌نام 25300 زنجانی در طرح جهش تولید مسکن

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ثبت‌نام 25300 زنجانی در طرح جهش تولید مسکن

سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تاکنون 25 هزار و 300 نفر در استان زنجان در طرح جهش تولید مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید شاهین‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: هنوز دستورالعمل افزایش تسهیلات طرح ملی مسکن به استان‌ها ابلاغ نشده است و در صورت ابلاغ این تسهیلات با مساعدت بانک در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: تفاهم نامه ارائه تسهیلات به متقاضیان منعقد شده است اما هنوز به بانک‌های استان ابلاغی ارسال نشده است. این مسئول یادآورشد: پرداخت تسهیلات به موقع موجب سرعت بخشی به پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن می‌شود که امیدواریم این موضوع محقق شود. معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان از ثبت‌نام 25 هزار و 300 نفر در استان زنجان در طرح جهش تولید مسکن خبرداد و گفت: از این تعداد 21 هزار نفر مربوط به شهر زنجان است. شاهین‌فر خاطرنشان کرد: پس از اتمام مهلت ثبت‌نام، پالایش متقاضیان در مرکز انجام و به استان‌ها ابلاغ می‌شود که معمولا این پروسه طولانی است. وی با بیان اینکه با پالایش ثبت‌نام کنندگان تعداد دقیق واجدین شرایط مشخص می‌شود، افزود: هنوز ثبت‌نام این طرح به پایان نرسیده است. انتهای پیام /