جمعه 10 فروردین 1403

جاده امامزاده داود (ع) همچنان بسته است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جاده امامزاده داود (ع) همچنان بسته است

تهران - ایرنا - رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: جاده امامزاده داود (ع) و همچنین جوزم - دهج به عنوان دو مسیر فیرشریانی کشور همچنان بسته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی در تشریح وضعیت مسیرهای مواصلاتی کشور روز شنبه به خبرنگاران گفت: بدلیل وقوع سیل بامداد پنجشنبه 6 مردادماه همچنان جاده امامزاده داود (ع) مسدود است، همچنین مسیر ریگان - ایرانشهر تنها مسیر شریانی در کشور است که مسدود است همچنین تنها مسیر دارای انسداد فصلی نیز محور لاسم - ارجمند است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در مسیرهای کشور نیز گفت: ترافیک نیمه‌سنگینی در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک وجود دارد همچنین حجم ترافیک در محور شهریار - تهران حدفاصل میدان معادن تا شهرقدس نیز بالا است.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: مشکل جوی خاصی در مسیرهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود و تردد بدون مداخلات جوی برقرار است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: سازمان هواشناسی با صدور هشداری از احتمال بارندگی و همچنین وزش باد و وقوع گردوخاک در برخی از استان‌ها تا یکشنبه هفته آینده خبر می‌دهد لذا ضروری است که رانندگان برای مواجهه با شرایط پیش‌بینی شده آماده باشند، رعایت سرعت مطمئنه و همچنین افزایش دقت و تمرکز باید در دستورکار رانندگان قرار داشته باشند، ضروری است رانندگان در مسیر حرکت خود فاصله طولی مناسب را رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن 120 از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع حرکت حتما با این شماره تماس گرفته و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

برچسب‌ها