شنبه 14 مهر 1403

جارد کوشنر

جارد کوشنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دستیار سابق رئیس جمهور پیشین آمریکا فاش کرد، او در صدد کنار گذاشتن دامادش از مدیریت ستاد انتخاباتی سال 2020 خود و انتصاب شخص دیگری به جای او بود اما در رسیدن به آن ناکام ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنها سوابق مالیاتی مرا هم غیرقانونی بردند، همچنین اطلاعات وکیل / موکل / امتیاز. این غیر قابل قبول و غیر مجاز است. روزهای اتحاد شوروی است!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جارد کوشنر گفت: دونالد ترامپ به وضوح به این فکر می‌کند که دوباره در سال 2024 نامزد ریاست جمهوری شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «جرد کوشنر» داماد دونالد ترامپ که در زمان ریاست‌جمهوری چهار ساله وی به عنوان مشاور ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید مشغول به کار بود در کتاب خاطرات خود که به تازگی منتشر شده روایتی از مسائل آمریکا در این دوران ارائه کرده است. وی در بخشی از این کتاب روایت خود را از حمله جنایتکارانه آمریکا به خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی و ترور ناجوانمردانه...

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: مشاور ارشد رئیس جمهوری سابق امریکا در خاطرات که اخیرا منتشر شده بخش‌هایی از آنچه در شب ترور سردار شهید قاسم سلیمانی رخ داده را فاش کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه "اینسایدر" در گزارشی حقوق دریافتی مقامات و دستیاران ارشد در دو دولت جو بایدن و دونالد ترامپ را فاش کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: متحدان نزدیک دونالد ترامپ و حتی دختر وی ادعاهای نادرست این رئیس‌جمهوری سابق را مبنی بر تقلب در انتخابات رد کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری گفت که برای اولین بار است که صندوق سرمایه گذاری سعودی مستقیما در اسرائیل سرمایه گذاری می‌کند تا بیانگر تمایل روز افزون ریاض برای تعامل (علنی) با تل‌آویو باشد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری از سرمایه گذاری دو میلیارد دلاری ولیعهد سعودی در اقتصاد اسرائیل پرده برداشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان که توسط محمد بن سلمان اداره می شود، دو میلیون دلار در شرکت جدید جارد کوشنر سرمایه‌گذاری کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کوشنر گفت: خاورمیانه شاهد یک تغییر خواهد بود و همکاری و تمرکز بر اقتصاد رویای ما برای صلح را به واقعیت تبدیل می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استفانی گریشام، دبیر مطبوعاتی اسبق کاخ سفید در دولت دونالد ترامپ می‌گوید: جارد کوشنر و ایوانکا ترامپ، داماد و دختر این رئیس جمهور سابق آمریکا خودشان را به عنوان "رئیس جمهور و بانوی اول دولت در سایه" می‌دیدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بر اساس افشاگری یک کتاب نوشته شده از سوی دو خبرنگار واشنگتن پست، دونالد ترامپ پیشتر طی نشستی در کاخ سفید گفته بود که دامادش جارد کوشنر بیشتر از آنکه به آمریکا به عنوان وطنش وفادار باشد به اسرائیل وفادار است.

خبرگزاری دانا

عربستان حریم هوایی‌اش را به روی پروازهای رژیم صهیونیستی بست به طوری‌که منجر شد پرواز اسرائیلی از فرودگاه بن گوریون به دبی از ساعت 9 صبح امروز سه‌شنبه به تعویق بیفتد.

خبرگزاری ایرنا

تهران_ ایرنا_ برخی از تحلیلگران عرب معتقدند: روابط ایران و قطر طی سال‌های گذشته در مسیر مثبتی حرکت کرده و مرور مناسبات دو کشور به ویژه در مقطع حساس تحریم قطر از سوی عربستان و متحدان آن و کمک های تهران به دوحه حاکی از تقویت و استحکام روابط دو کشور حتی در شرایط حساس دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک تارنمای آمریکایی می نویسد ایوانکا ترامپ و جارد کوشنر دختر و داماد دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا پس از اتمام دوره چهارساله حضور در نیویورک، در تدارک اقامتگاهی امنیتی در یکی از جزایر میامی هستند