شنبه 14 مهر 1403

جارد کوشنر

جارد کوشنر

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سایت میدل ایست آی اعلام کرد، قبل از نشست اخیر اوپک و شکست اعضا در رسیدن به توافقی درباره کاهش تولید نفت، درگیری لفظی میان محمد بن سلمان و ولادیمیر پوتین رخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شماری از نمایندگان مجلس سنای آمریکا با ارسال نامه‌ای به کاخ سفید مدعی شده‌اند مشاور رئیس‌جمهور آمریکا از بحران کرونا جهت کسب درآمد برای شرکت‌هایی که با آنها مرتبط است استفاده می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: چند هفته قبل روزنامه آمریکایی «نیویورک‌تایمز» بخش‌های مهمی از کتاب «ام بی اس: به قدرت رسیدن محمد بن سلمان» را منتشر کرده که «بن هوبارد» نویسنده آن, مدیر دفتر این روزنامه در بیروت است.

خبرگزاری دانا

داماد رئیس‌جمهور آمریکا و طراح طرح تحمیلی موسوم به «معامله قرن» گفته که کشورهای عربی مخالفتی با این طرح ندارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اعضای شورای امنیت در نشستی با مشاور رئیس جمهور آمریکا، طرحی را که رئیس جمهور آمریکا به تازگی برای صلح در خاورمیانه ارائه کرد، مرود بررسی قرار دادند.

خبرگزاری ایسنا

یک شبکه صهیونیستی در گزارشی مدعی شد که نشستی محرمانه ضد ایرانی میان آمریکا، اسرائیل و امارات در کاخ سفید برگزار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بعد از اینکه دونالد ترامپ "معامله قرن" را رونمایی کرد جارد کوشنر که مهندس این طرح است مدام درحال مصاحبه با رسانه‌های عربی برای توجیه طرح خود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ «جرد کوشنر» مشاور و داماد رئیس‌جمهور آمریکا در گفت‌وگویی با برنامه «الحکایه» شبکه «ام بی سی» مصر گفت: اگر فلسطینی‌ها با مذاکره موافقت کنند سرمایه‌گذاری‌ها، فرصت‌های کار و طرح‌های بسیاری در انتظار آنهاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داماد دونالد ترامپ فلسطینی‌ها را به خاطر قبول نکردن طرح به اصطلاح "معامله قرن" که خودش طراح اصلی آن بوده "احمق" خواند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معامله قرن که توسط آمریکا با همکاری دولت بنیامین نتانیاهو، تهیه شد حاصل تبانی آشکار افراطیون برای ضایع کردن حقوق مردم فلسطین و نقض حقوق بین‌الملل است. این طرح ترامپ از جانب گروه‌های مقاومت با واکنش‌های تندی رو به شد و در جهان نیز استقبال مورد نظر را به دنبال نداشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مهندس معامله قرن جارد کوشنر داماد رئیس جمهور آمریکا باوری به تاریخ ندارد و این جمله او زبانزد است که «با من از تاریخ نگویید»؛ کوشنر تاریخ طولانی طرح های سازش را نادیده گرفته و می خواهد از صفر شروع کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از بیزنس اینسایدر، جارد کوشنر، مشاور و داماد رئیس‌جمهوری آمریکا از طراحان طرح جنجالی "معامله قرن" برای درگیری اسرائیل - فلسطین بود که از سوی اسرائیل مورد استقبال قرار گرفت و فورا از سوی فلسطینیان رد شد. جارد کوشنر در مصاحبه با اسکای نیوز عربی گفت: سه سال است در این باره این مطالعه می‌کنم. 25 کتاب درباره آن خوانده‌ام، با هر رهبری در این منطقه...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا پس از بیش از دو سال تبلیغ و صحبت از طرح موسوم به «معامله قرن» سرانجام دیشب (سه شنبه شب) از آن رونمایی کرد. «جارد کوشنر» مشاور ترامپ و داماد وی که گفته می‌شود معمار اصلی است در گفت‌وگویی با شبکه «الجزیره» اعلام کرد، ایجاد دولت فلسطینی و اسرائیلی بر اساس طرح صلح آمریکا و با استناد به نقشه‌ای است که رئیس‌جمهور آمریکا...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «جارد کوشنر»، داماد و مشاور رئیس‌جمهور آمریکا و معمار اصلی طرح سازش تحمیلی موسوم به «معامله قرن» بامداد چهارشنبه (به وقت تهران) مدعی شد این طرح راه‌حلی «واقع‌بینانه» پیش روی فلسطینی‌ها قرار داده است. کوشنر که با اسکای‌نیوز عربی مصاحبه می‌کرد گفت: «ما طرحی واقع‌بینانه به عنوان راه حل به فلسطینی‌ها پیشنهاد کردیم.» داماد ترامپ در ادامه با بیان اینکه...

وب‌گاه عصر ایران

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مردم نوار غزه روز سه شنبه و پیش از اعلام جزئیات طرح ضد فلسطینی «معامله قرن» با برگزاری راهپیمایی گسترده، مخالفت قاطع خود را با طرح ترامپ اعلام کردند.