شنبه 14 مهر 1403

جارد کوشنر

جارد کوشنر

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی به بررسی راه‌حل‌های ایران برای حل مسئله فلسطین پرداخته است.

خبرگزاری دانا

به‌نظر می‌رسد تصمیم تل‌آویو برای آزادشدن سفر ساکنان سرزمین اشغالی به عربستان سعودی پس از هماهنگی‌ها با ریاض اتخاذ شده است آن هم در شرایطی که قرار است رئیس‌جمهوری آمریکا طی یکی دو روز آینده طرح ضد فلسطینی خود موسوم به «معامله قرن» را رونمایی کند.

خبرگزاری دانا

یک رسانه رژیم صهیونیستی از مشارکت سفیران برخی کشورهای عربی در مراسم اعلام طرح آمریکایی موسوم به معامله قرن خبر داده است، طرحی که هدف از آن حذف کامل مسئله فلسطین است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «عبدالباری عطوان» تحلیلگر مطرح جهان عرب در سرمقاله روزنامه فرامنطقه‌ای «رأی الیوم» به آزاد شدن سفر شهروندان صهیونیستی به عربستان سعودی پرداخته و این اقدام را با رونمایی قریب‌الوقوع از طرح ضد فلسطینی موسوم به «معامله قرن» مرتبط دانسته است. عطوان مثل همیشه تیتر مقاله خود را با چند سؤال آغاز کرد و نوشت: «اسرائیلی‌ها امروز به ریاض و مدینه می‌روند...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: نام و تصاویر «امانوئل مکرون»، «دونالد ترامپ»، «ولادیمیر پوتین» و «آنگلا مرکل» برای اغلب مردم جهان شناخته شدهاست. اما صحنهگردان واقعی سیاست جهان، تنها این مردان و زنان نیستند، پشت سر آن‌ها در سایه، مردان و زنان دیگر هستند که با تأثیر معنوی خود بر آنها، در بسیاری از تصمیمگیریهای آن‌ها مؤثر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ ایوانکا ترامپ، دختر 38 ساله دونالد ترامپ که به عنوان مشاور رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید مشغول به کار است، به همراه 3 فرزند و همسرش، جارد کوشنر که او هم به عنوان مشاور دونالد ترامپ فعالیت می‌کند در سال 2017 از نیویورک به واشنگتن نقل مکان کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال جدا شدن «مایک پامپئو»، وزیر خارجه آمریکا از دولت «دونالد ترامپ» روزنامه «واشنگتن‌پست» گزینه‌هایی که صحبت از آن‌ها برای جانشینی پامپئو مطرح است را مشخص کرده است. روزنامه واشنگتن‌پست نوشته پامپئو گفته قصد ندارد برای انتخابات دور بعدی مجلس سنا در سال آینده نامزد شود. افراد نزدیک به پامپئو می‌گویند که او هنوز تصمیم...