شنبه 14 مهر 1403

جارد کوشنر

جارد کوشنر

خبرگزاری ایسنا

یک کارشناس مسائل غرب آسیا اظهار کرد: قطر در نوع تعامل با ایران تحت تاثیر عربستان و فشارهای این کشور قرار نمی‌گیرد و فراموش نخواهد کرد که تهران در زمان تحریم‌ها چه کمک‌هایی به این کشور ارائه کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دونالد ترامپ که با وجود گذشت نزدیک به دو روز از اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، هنوز حاضر به پذیرفتن شکست خود نشده، آخرین تقلاهای خود را با طرح ادعای تقلب در انتخابات و به چالش کشیدن نتایج در دادگاه در حالی انجام می دهد که طرد او از سوی حزب طرفدارش (جمهوریخواهان)، بیش از پیش او را در انزوا و تنهایی خود فرو برده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه جهان صنعت در مطلبی نوشت: جو بایدن به عنوان پیروز انتخابات معرفی شده و به زودی بر مسند چهل و ششمین رییس‌جمهوری آمریکا تکیه می‌زند اما راه پیش‌روی او چندان هم هموار نیست. او موفق شد با پیروزی در ایالت پنسیلوانیا از حد نصاب 270 رای الکترال عبور کند اما راه او برای رسیدن به ملک شماره 1600 در خیابان پنسیلوانیا در واشنگتن - کاخ سفید - چندان هم هموار نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رسانه های فرانسوی گزارش دادند انتخابات روز گذشته 2020 آمریکا، در فضای بی سابقه ترس و نگرانی از شیوع ویروس کرونا، تظاهرات علیه خشونت پلیس، حملات شبه نظامیان مسلح، خطر درگیرشدن گروه های افراطی، خطر به راه انداختن کارزارهای حقوقی در دادگاه برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه ایران در یاداشتی نوشت: رژیم آل خلیفه زیر فشار امریکا و بویژه جارد کوشنر، مشاور مخصوص رئیس جمهوری امریکا و دونالد ترامپ، رئیس جمهوری این کشور وارد عادی سازی روابط با اسرائیل شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تارنمای سازمان فرودگاه های رژیم صهیونیستی نشان می دهد که نخستین پرواز مستقیم هواپیمای مسافربری شرکت «العال» از مبدا تل آویو به مقصد ابوظبی در پی عادی سازی روابط دو طرف، دوشنبه آینده (دهم شهریور) انجام خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اقدام اخیر امارات متحده عربی در خصوص برقراری روابط سیاسی رسمی با رژیم صهیونیستی با اعتراض فلسطینیان و افکار عمومی در میان کشورهای عربی و اسلامی علیه آن همراه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در حالی که صهیونیست‌ها در تلاش برای اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری هستند، اخبار و گزارش‌ها حاکی از وجود اختلافات و جدل‌ها در میان سران تل‌آویو در خصوص شکل، محتوا و زمان اجرای این طرح است و آمریکا در تلاش است قبل از اجرای قطعی این طرح، توافقی میان سران رژیم صهیونیستی ایجاد کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان بولتون در کتاب افشاگرایانه‌اش از تلاش یک عضو خانواده ترامپ برای دیدار رئیس جمهور آمریکا با وزیر خارجه کشورمان پرده برداشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ جدیدترین خبری که از خاطرات بولتون منتشر شده این است که وی در این کتاب نوشته «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره توانایی «جارد کوشنر» دستیار ارشد رئیس‌جمهور آمریکا برای تدوین طرح «معامله قرن» شک داشته است.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هادی محسنی؛ یک روز پس از قتل فلوید موج اعتراضات در آمریکا به راه افتاد. آخرین کلماتی که او به زبان آورد «نمی توانم نفس بکشم» شعار اصلی اعتراضات است. خشمی سهمگین خیابان‌ها را در خود فرو برد و شعله‌های اعتراض و تظاهرات خشمگینانه از ساحل شرقی تا ساحل غربی این کشور را در برگرفت. مقامات آمریکائی در ده‌ها شهر این کشور با تظاهرکنندگان برخورد کردند. برخی شهر‌ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ روزنامه هاآرتص اسرائیل در یادداشتی به قلم دیوید ربقاستوتکوف با اشاره به این‌که «سفر مایک پمپئو به اسرائیل آخرین گام‌های دولت آمریکا برای درآوردن ترامپ از مخمصه و ناامیدی است» نوشت که «او رفته تا از صهیونیست‌ها بخواهد که از ترامپ که تیم اصلی‌اش صهیونیست هستند در انتخابات حمایت کنند. تلاشی برای نگه داشتن ترامپ در کاخ سفید، که هزینه‌اش را البته کل خاورمیانه، از ایران تا فلسطین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: داماد ترامپ در سخنانی دو پهلو به احتمال تعویق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به دلیل شیوع ویروس کرونا دامن زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس‌جمهوری آمریکا می‌گوید، کروناویروس در نهایت با واکسن یا بدون واکسن "ریشه‌کن" خواهد شد، بنابراین آمریکایی‌ها و کسب و کارها باید به زندگی و فعالیت‌های عادی بازگردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عربستان با تشویق و ترغیب دولت دونالد ترامپ وارد مسیری شد که کنترل آن از دست‌اش خارج شده است. بحران کرونا و به تبع آن سقوط قیمت‌های نفت، همچنان تداوم دارد و هیچ چشم انداز واضحی برای پایان آن در کوتاه مدت دیده نمی‌شود. در شرایطی که روابط عربستان با روسیه در ماجرای جنگ بهای نفت تنش‌آلود شده، دولت آمریکا این کشور را برای کاهش بیشتر تولید نفت تحت فشار قرار می‌دهد. از این رو باید...