جمعه 4 خرداد 1403

جامعه روحانیت

جامعه روحانیت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مجتبی بیگلری؛ با داغ شدن تنور انتخابات برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اظهار نظر‌هایی از سوی برخی جبهه‌ها، احزاب و شخصیت‌های سیاسی دیدگاه‌های خود را در خصوص مجلس آینده نمایان‌تر کرده است. در همین رابطه با حجت الاسلام مصطفی پور محمدی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد اتقلاب اسلامی در خصوص فضای سیاسی...

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حضور در خبرگزاری تسنیم از بخش‌های مختلف تحریریه بازدید کرد و با خبرنگاران حوزه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز درباره خبر تایید صلاحیت خود واکنش نشان داد و گفت: من این دوره اعتراضی کردم که منجر به بررسی و مصاحبه مجدد شد و در نهایت مورد تأیید علمی قرار گرفتم.

خبرگزاری تسنیم

مسئول دفتر روحانیت ائتلاف نیروهای انقلاب از حمایت از این تشکل سیاسی از لیست جامعه روحانیت مبارز در انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز و رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی با حضور در خبرگزاری تسنیم، از بخش‌های مختلف تحریریه بازدید و با خبرنگاران حوزه‌های مختلف به گفت‌وگو پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شنیده های انتخابات مجلس دوازدهم را در این بسته خبری بخوانید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روزنامه هم‌میهن می‌گوید: جامعه ایران در 22 بهمن 1357همچون اقیانوس بود، اما خالص‌سازان می کوشند با شعار انقلابی گری آن را به یک برکه فرو کاهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه در یادداشتی با عنوان روز ملت نوشت: «در چهل‌وپنجمین سالگرد و فراتر از این نکات می‌توان از تلاش نافرخنده برای تبدیل اقیانوس مواج و گونه‌گون جمعیت‌ها در انقلاب 1357 به برکه‌ای ابراز نگرانی کرد. می‌توان از سه منظر 45ساله شدن پیروزی انقلاب اسلامی را بررسید: نخست از منظر رسانه‌های نواصولگرا که یادآوری می‌کنند جمهوری اسلامی هست، ولی شبکه تلویزیونی...

وب‌گاه خبر آنلاین

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه می گوید: شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و دیگران در انتخابات اسفندماه به فهرست واحد نمی رسند.

وب‌گاه مشرق نیوز

احزاب و تشکل‌های سیاسی هرچند روزگذشته ظهور و بروزی در سپهر سیاست نداشتند، اما امروز فعال ظاهر شدند به گونه‌ای که جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب رنگ و بوی انتخاباتی گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران قوا، مقامات، دولتمردان و شخصیت‌های سیاسی امروز با حضور در راهپیمایی بیست و دو بهمن، چهل‌وپنج سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هادی خامنه ای در راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در تهران و سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد و شخصیت های سیاسی در آن حضور یافتند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس شورای وحدت اصولگرایان با بیان اینکه نباید با سرنوشت خودمان قهر کنیم، گفت: هر تحولی در کشور با حضور پرشور مردم در صحنه‌هایی چون راهپیمایی یا انتخابات باید شکل بگیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سران قوا، نیروهای مسلح و احزاب و تشکل‌ها از مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت بعمل آوردند.