شنبه 15 اردیبهشت 1403

جام حذفی فوتبال | صعود نساجی، پیکان، مس رفسنجان و پارس جنوبی / ملوان به نفت باخت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جام حذفی فوتبال | صعود نساجی، پیکان، مس رفسنجان و پارس جنوبی / ملوان به نفت باخت

تیم‌های نساجی، مس رفسنجان، پیکان و استقلال ملاثانی با پیروزی مقابل حریفان‌شان به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دیدارهای مرحله یک‌شانزدهم جام حذفی فوتبال از ساعت 14 عصر امروز پیگیری شد که سه دیدار در پایان 90 دقیقه با نتیجه تساوی خاتمه یافت تا کارشان به وقت‌های اضافه کشیده شود.

* ملوان بندر انزلی یک - نفت مسجدسلیمان 3 گل‌ها: سهیل فداکار (77) برای ملوان و پیمان میری (7)، حسین شنانی (102) و آریا برزگر (119) برای نفت مسجدسلیمان * آرمان گهر سیرجان یک - استقلال ملاثانی 3 * مس رفسنجان یک - ذوب‌آهن اصفهان صفر گل: لوسیانو پریرا (71) * پیکان تهران یک - استقلال خوزستان صفر گل: شرزود تمیروف (دقیقه 4+90) * نساجی مازندران 2 - فجرسپاسی شیراز یک گل‌ها: صابر حردانی (13) و محمد عباسی (89) برای نساجی و احمدرضا زنده روح (6+90 - پنالتی) برای فجر * شهرداری همدان یک - دریا بابل یک گل‌ها: پارسا چاردولی (4) برای شهرداری همدان و امیرمحمد منصف (29) برای دریا بابل این دیدار در 120 دقیقه هم با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت و تیم دریا بابل در ضربات پنالتی با نتیجه 8 بر 7 به پیروزی رسید و صعود کرد. * پارس جنوبی جم یک - ایمان سبز شیراز صفر گل: عرفان قهرمانی (104) برای پارس جنوبی جم