یک‌شنبه 22 مهر 1403

جام شکرانه ورزش شهروندی همزمان با عید فطر در پایتخت برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جام شکرانه ورزش شهروندی همزمان با عید فطر در پایتخت برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - معاون سازمان ورزش شهرداری تهران از برگزاری اختتامیه مسابقات ورزشی مجازی (جام شکرانه) همزمان با عید سعید فطر در سطح پایتخت خبرداد.

به گزارش روز جمعه سازمان ورزش شهرداری تهران، حیدر سلیمانی اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن عید سعید فطر، برگزاری رقابت های ورزشی در فضای مجازی (مسابقات مهارت برتر) که با عنوان جام شکرانه، برنامه ریزی و اجرایی شده بود، پایان پذیرفته و نفرات برتر معرفی می شوند.

معاون ورزش مردان سازمان ورزش گفت: این رقابت ها شامل اجرای مهارت های فردی بود که شهروندان هر منطقه با ارسال فیلم هایی از یک مهارت برتر خود همچون روپایی، دراز و نشست و سایر نرمش های ورزشی در فضای مجازی با دیگر شهروندان به رقابت پرداخته اند که در این رابطه پایش و داوری فیلم های ارسالی در روز عید انجام و برترین ها معرفی می شوند.

به گفته وی این نهاد درصدد است تا برنامه ای مشابه این اقدام را در دستور کار خود قرار دهد.

سلیمانی خاطر نشان کرد: اختتامیه منطقه ای مسابقات چالشی 60 ثانیه شامل رشته های (شنا سوئدی، طناب زنی، درازو نشست، حرکات تعادلی و روپایی) و نیز قرعه کشی نهایی مسابقه مجازی "ورزش و ارزش" نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در روز عید سعید فطراست.

همچنین با شیوع بیماری کرونا فعالیت های ورزشی از دهم اسفند ماه تا اول خرداد ماه تعطیل شد که با ابلاغیه ستاد ملی کرونا فعالیت ورزشی انفرادی بدنسازی و استخرهای روباز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی دایر شد.

سازمان ورزش شهرداری تهران. بیش از 200 مجموعه آبی و چند منظوره تحت اختیار خود دارد.

*س_برچسب‌ها_س*