سه‌شنبه 17 مهر 1403

جبهه مقاومت بساط لیبرال و دیکتاتوری را در آسیا برچید / حمله به حافظان امنیت، هجمه به اقتدار نظام است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جبهه مقاومت بساط لیبرال و دیکتاتوری را در آسیا برچید / حمله به حافظان امنیت، هجمه به اقتدار نظام است

آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی آشوبگران با سلاح گرم و سرد و آتش زدن وسایله نقلیه نیروی انتظامی خسارت وارد کردند و حمله به حافظان جامعه حمله به اقتدار نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله سید محمد مهدی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه، گفت: دشمنان اسلام حقوق بین المللی ایران را نقض و علاوه بر افزایش تحریم، جنگ روانی به راه انداختند.

آیت الله همدانی با اشاره به اینکه اگر دشمنان حماقت کنند باید کشتی های حامل جنازه نیروهای نظامی خود را از به کشورشان بازگردانند، افزود: آمریکا رو به افول است. وی اظهار داشت: امروز تجزیه طلب ها را تشویق به خرابکاری می کنند اما باید بدانند تا زمانی که استقامت و حضور در صحنه هست این انقلاب شکست ندارد. امام جمعه کرج یاد و خاطره شهید روح الله عجمیان را گرامی داشت و تصریح کرد: اشرار نشان دار با سلاح سرد و گرم وارد عرصه می شوند و رعب و حشت ایجاد می کنند. آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی آشوبگران با سلاح گرم و سرد و آتش زدن وسایله نقلیه نیروی انتظامی خسارت وارد کردند و حمله به حافظان جامعه حمله به اقتدار نظام است. وی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر لانه جاسوسی بود امروز چالش بر سر برچیدن آمریکا از غرب آسیا است. امام جمعه کرج تاکید کرد: جبهه مقاومت توانست بساط لیبرال و دیکتاتوری بر علیه ملت های عربی در شمال و غرب آسیا را از بین ببرد. وی اظهار داشت: در نظم جدید جهانی، آمریکا باید به طور کامل منزوی شود و این همه لگد پراکنی نشانه عفول و اضمحلال این جرثومه فساد است. آیت الله حسینی همدانی بیان داشت: دشمنان باید بدانند که ملت از سر هیجان علیه آمریکا شعار نمی دهد بلکه با تمام وجود، باور دارند که آمریکا شیطان بزرگ است. وی بیان داشت: سردامداران کاخ سفید برای سلطه برجهان به فشارهای اقتصادی و نظامی متوسل شده اند و تلاش می کنند در هیچ جای جهان رقیب نداشته باشند. آیت الله حسینی همدانی گفت: به تازگی آمریکایی ها با استفاده از امپراطوری رسانه ای و به اسم مبارزه با تروریسم و دفاع از حقوق بشر بیشترین دخالت ها را در کشورها می کنند. وی تاکید کرد: نظام استکباری به این نتیجه رسیده است که نباید اقدام نظامی و نیابتی داشته باشد حتی به این نتیجه هم رسیده است که تحریم ها هم ثمره ای نداشته است. امام جمعه کرج تاکید کرد: به سلامت عبور کردن از این مرحله به هوشیاری جوانان نیاز دارد که البته به فرموده رهبرانقلاب، آینده ایران اسلامی بسیار روشن است.

انتهای پیام /