شنبه 29 اردیبهشت 1403

جزئیات افزایش حقوق کارکنان شهرداری اعلام شد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات افزایش حقوق کارکنان شهرداری اعلام شد

مقرر شده بر اساس تدبیر شهردار تهران در باره تخصیص یک گروه تشویقی و حق فوق‌العاده جذب جهت ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران که بالغ به 12 هزار نفر هستند، اقدام لازم صورت پذیرد.

عضو شورای شهر تهران گفت: قرار است برای ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران که بالغ به 12 هزار نفر هستند، اقدام لازم صورت پذیرد اما هنوز این امر به نتیجه نرسیده است.

میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری مکتوب که به هیأت رئیسه شورای شهر تهران ارسال کرد با اشاره به افزایش حقوق و دستمزد کارمندان در سطح کشور به ویژه افزایش حقوق کارگران، افزود: متناسب سازی حقوق و دستمزد کارکنان رسمی شهرداری تهران هنوز به طور مناسب عملیاتی نشده است.

مظفر ادامه داد: مقرر شده بر اساس تدبیر شهردار تهران در خصوص تخصیص یک گروه تشویقی و حق فوق‌العاده جذب جهت ترمیم حقوق کارکنان رسمی شهرداری تهران که بالغ به 12 هزار نفر هستند، اقدام لازم صورت پذیرد.

میثم مظفر خطاب به شهردار تهران گفت: با توجه به پیگیری‌ها از معاون اول رئیس جمهور، این امر چه زمانی محقق خواهد شد؟.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبات جدی پرسنل محترم شهرداری تهران جبران اختلاف فاحش حقوقی ایجاد شده است، که با اعطای گروه تشویقی و حق فوق‌العاده جذب، برای پرسنل رسمی ترمیم خواهد شد.

در پایان مظفر افزود: انتظار می‌رود با جدیت بیشتری تحقق این امر در دستور کار شهرداری تهران قرار گیرد./ مهر

هم اکنون دیگران می خوانند 27 مهر 1401 - 07:30

بیشتر بخوانید

جزئیات افزایش حقوق کارکنان شهرداری اعلام شد 2