پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

جزئیات باند مخوف خفت‌گیری از معتادان متجاهر در کرج

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
جزئیات باند مخوف خفت‌گیری از معتادان متجاهر در کرج

اعتراف به 12فقره خفت گیری از معتادان متجاهر چهارباغ

اعضای باند 3 نفره سارقان حرفه‌ای این شهرستان چهارباغ با اعتراف به 16 فقره سرقت تلفن همراه و اماکن خصوصی دستگیر شدند.

سرهنگ کامران چراغی فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در روستای عرب آباد خسروی، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

اوفزود: با انجام تحقیقات میدانی و افزایش گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق وقوع سرقت، در نهایت سه نفر از سارقان حرفه ای شهرستان در حین زاغ زنی برای شناسایی محل سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ گفت: متهمان با مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشودند و به 12 فقره زورگیری تلفن همراه از معتادان متجاهر منطقه "ملک آباد" و 4 فقره سرقت اماکن خصوصی در روستای "عرب آباد خسروی" اعتراف کردند.

سرهنگ چراغی با اشاره به ادامه تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل دخیل در این سرقت ها، گفت: تاکنون با اقدامات صورت گرفته هر 16 مالباخته این پرونده شناسایی شده اند.

او در پایان ضمن درخواست از شهروندان برای جدی گرفتن نکات پیشگیری از سرقت، افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و با صدور قرار برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند./ باشگاه خبرنگاران

هم اکنون دیگران می خوانند 22 مرداد 1401 - 08:40

بیشتر بخوانید

جزئیات باند مخوف خفت‌گیری از معتادان متجاهر در کرج 2