یک‌شنبه 15 مهر 1403

جزئیات حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی مبارکه / 90 درصد آتش مهار شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
جزئیات حادثه آتش سوزی در شهرک صنعتی مبارکه / 90 درصد آتش مهار شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه 15 نفر به علت گازگرفتگی مصدوم شدند، گفت: تاکنون 90 درصد حریق کنترل شده و 25 تیم امدادی و آتش نشانی به محل اعزام و در حال انجام عملیات اطفا حریق هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ در مورد آخرین وضعیت آتش سوزی در شهرک صنعتی مبارکه اظهار کرد: وقوع حریق ساعت 10 صبح درشرکت اراد صنعت تولید کننده موادشیمیایی در شهرک صنعتی سه راه مبارکه اتفاق افتاده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه 15 نفر بعلت کاز گرفتگی مصدوم شدند، گفت: تا کنون 90 درصد حریق کنترل شده و 25 تیم امدادی و اتش نشانی به محل اعزام و در حال انجام عملیات اطفا حریق هستند.

*امدادرسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان حادثه

به گزارش روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان، صبح امروز یکشنبه 22 آبانماه 1401 پس از اعلام ماموریت آتش سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله 3 واحد امدادی اورژانس 115 شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس امدادی 115 و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.

8 نفر از کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی در این ماموریت به 9 مصدوم حادثه که بر اثر دودگرفتگی دچار مشکلات تنفسی شده بودند امدادرسانی کردند.

5 مصدوم پس از انجام اقدامات فوری به بیمارستان محمدرسول الله مبارکه منتقل شدند و 4 مصدوم مراقبت های سرپایی در محل دریافت کردند.

فرهاد کاوه آهنگران سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به حریق گسترده در شهرک صنعتی مبارکه گفت: ساعت 10 و 30 دقیقه صبح امروز یک مورد حریق در کارخانه در شهرک صنعتی مبارکه توسط آتش‌نشانی مبارکه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله چندین دستگاه اطفائیه سنگین به همراه افسران کشیک، معاون عملیات سازمان و مسؤولان مربوطه به محل حریق اعزام شدند.

انتهای پیام /