سه‌شنبه 3 مهر 1403

جزئیات ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پایتخت

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
جزئیات ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پایتخت

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در طول هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و معنوی در سطح مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود.

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در طول هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و معنوی در سطح مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن حسن‌زاده ضمن گرامی‌داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، در طول هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری برنامه‌های متنوع و معنوی در سطح مناطق مختلف شهر تهران خواهیم بود که به همت بسیجیان و سپاه تهران بزرگ برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری برخی از این ویژه برنامه‌ها در طول هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری ویژه برنامه معنوی آبروی محله، برگزاری یادواره‌های محلی شهدای دفاع مقدس در سطح مساجد شهر تهران، دیدار با خانواده معظم شهدای دفاع مقدس، زیارت و غبارروبی مزار شهدا در بهشت زهرا (س) و مزار شهدای گمنام در سطح محلات، فضاسازی شهری دفاع مقدسی با استفاده از سازه‌های ثابت (پرتابل، بیلبورد) و یازه‌های موقت تبلیغاتی (داربست، قاب چوبی) و... بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در پایتخت است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ برگزاری رزم‌نمایش‌های دفاع مقدس در مناطق 8 و 22 تهران را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تاکید کرد: رونمایی از سه جلد کتاب جدید دفاع مقدسی از آثار انتشارات 27 بعثت، برگزاری رزم‌نمایش مقاومت و برپایی ایستگاه‌های فرهنگی و هنری و پذیرایی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نیز جزو برنامه‌هایی است که توسط بسیجیان پایتخت اجرایی خواهد شد.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: تولید محتوای فاخر در فضای مجازی حول محورهای گفتمان دفاع مقدس و جبهه مقاومت، رفع شبهات جوانان و نوجوانان راجع به دفاع مقدس و گفتمان مقاومت و برگزاری نشست‌های روشنگری با محوریت موضوعی دفاع مقدس از جمله اقدامات خواهد بود.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: این نمایشگاه در معرض دید نمایندگان محترم مجلس قرار خواهد گرفت با محوریت کنگره 24 هزار شهید پایتخت طراحی شده است که موضوعات و اطلاعات قابل تأملی را ارائه می‌کند.

به گفته فرمانده سپاه تهران بزرگ، ویژه برنامه‌هایی همچون گفتمان مقاومت و تحلیل عملیات طوفان الاقصی و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی، راه‌اندازی 110 کاروان دفاع مقدس و حضور در مدارس و اجرای برنامه‌های متنوع اعم از اجرای گروه‌های سرود، تئاترهای تک نفره و بازی‌های هیجانی، حضور کاروان‌های دفاع مقدس در محلات، امام‌زاده‌ها، مساجد و اماکن خاص و... نیز جزو اقداماتی است که به همت سپاه تهران بزرگ در پایتخت برگزار خواهد شد.