یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

جزییات آتش سوزی در پایشگاه بندرعباس / یک نفر کشته شد + فیلم

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع

امروز (17 اسفندماه) پیرو انجام تعمیرات در قسمت‌های مختف شرکت نفت آفتاب، حادثه‌ای رخ داد. بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان خبرگزاری برنا شد و درخصوص عشق انسان در جهان مدرن توضیحاتی داد. بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون مهمان خبرگزاری برنا شد و در پاسخ به پرسشی در خصوص تعریف عشق از نگاه انسان مدرن در جهان مدرن توضیح داد: عشق یک رابطه عاطفی سالم است که هیجان و...

به گزارش عرشه آنلاین، بر اساس گزارش مردم و کارکنان حاضر در پالایشگاه نفت آفتاب در بندرعباس، قبل از ظهر امروز (17 اسفندماه) یکی از کوره‌های پالایش نفت آفتاب در بندرعباس دچار حریق شده است.

امروز (17 اسفندماه) پیرو انجام تعمیرات در قسمت‌های مختف شرکت نفت آفتاب، حادثه‌ای رخ داد.

بر اساس اعلام مسئول روابط عمومی این مجموعه، خسارت جدی به مجموعه و کارکنان وارد نشده است و تنها 2 نفر از پرسنل متحمل آسیب جزئی شده‌اند که جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

فرایند امدادرسانی به اتمام رسیده است و گزارش تمکیلی به زودی اعلام می‌شود.

حادثه شرکت پالایش نفت آفتاب بندرعباس یک فوتی بر جای گذاشت

با وجود تکذیب روابط عمومی شرکت پالایش نفت آفتاب مبنی بر تلفات جانی در حادثه امروز این شرکت، فرماندار بندرعباس فوت یک نفر را تایید کرد.

حبیب بهادری در گفت‌و‌گوی اختصاصی با ایرنا افزود: در این حادثه که به دلیل رعایت نکردن نکات ایمنی بوده 2 نفر نیز مجروح شده‌اند که حال یکی از مجروحان مساعد نیست.

منبع: فرارو هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید