پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

جشنواره جهانی فیلم فجر

جشنواره جهانی فیلم فجر

وب‌گاه خبر آنلاین

مهناز افشار در روز جهانی مبارزه با خشونت علیه زنان تصویری از صورت کبودش را در اینستاگرام گذاشت و درباره این روز نوشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دوم آذرماه زادروز علی اکبر صادقی از نقاشان ایرانی است که اهالی هنر او را با آثار شاهنامه‌ای می‌شناسند.

وب‌گاه الف

دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره آثاری که قرار است در این دوره داوری شوند، توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جعفر گودرزی، دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران، از اعلام فراخوان این دوره در آینده‌ای نزدیک خبر داد و مهم‌ترین شاخصه داوری آن را هم اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی انجمن صنفی منتقدان، جعفر گودرزی دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران از اعلام فراخوان این دوره در آینده‌ای نزدیک خبر داد و مهمترین شاخصه داوری این دوره را اعلام کرد. وی درباره آثاری که قرار است در دوره چهاردهم مورد داوری قرار بگیرند، بیان کرد: سال 99 جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در حالی به...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره آثاری که قرار است در این دوره مورد داوری قرار بگیرند، توضیحاتی ارائه کرد و گفت: دو دوره جشنواره ملی فیلم فجر و جشنواره جهانی آن در این رویداد بررسی می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

دبیر چهاردهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان آثار سینمایی ایران درباره آثاری که قرار است در این دوره داوری شوند، توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین نواب، رییس موسسه اموزش عالی هنر و اندیشه اسلامی معتقد است جشنواره جهانی فیلم فجر نقش بسیار مهمی در دیپلماسی فرهنگی دارد و فرصتی برای انقلاب اسلامی است تا سینمای دین محور و اخلاقی را به جهان عرضه کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

باید ارزش های دینی و اخلاقی در سینما جاری شود؛ فرهنگ ما باید فرهنگ انقلابی باشد و هر چیزی غیر از آن نباید تولید و عرضه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

در کلاب‌هاوس خبرآنلاین، موافقان و مخالفان ادغام دو جشنواره ملی و جهانی فیلم فجر، مقابل هم صف‌آرایی کردند. در حالی که برخی، این اقدام را کاری مثبت دانستند، تعدادی دیگر از کارشناسان و منتقدان حاضر در این بحث، آن را زیانی بزرگ معرفی کردند.

خبرگزاری ایسنا

یک فیلم ساز معتقد است: بدون شک اعطای درجه الف به جشنواره جهانی فیلم فجر توسط فیاپف، دستاورد بسیار بزرگی است و اگر ادغام دو جشنواره این فرصت مهم را از سینمای ایران بگیرد، به نظرم بسیار اشتباه است و مسئولان باید فکری برای آن کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما معتقد است که برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر، نه تنها باعث ایجاد اتحاد میان سینماگران نشد، بلکه بیش‌تر میان آن‌ها تفرقه افکنی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شادمهر راستین معتقد است جشنواره جهانی فیلم فجر، اقدامات و خدمات زیادی ارائه داده است اما به گونه‌ای با آن برخورد می‌شود که انگار هیچ کارکردی نداشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

کامیار محسنین، مدیر برنامه‌ریزی و ارتباطات بین‌الملل سی‌وهشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر معتقد است ادغام جشنواره ملی فیلم فجر با جشنواره جهانی انگیزه‌های سیاسی دارد که به سینمای ایران آسیبی جدی وارد می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

امیر اسفندیاری گفت: برای اتخاذ تصمیمی منطقی، بهتر است تصمیم‌گیرندگان با مطالعه دقیق مدارک و دستاوردهای موجود و مستند و نه بر مبنای برخی اطلاعات مغلوط و توهم‌آمیز در فضای مجازی و فضای رسانه‌ای کشور، با انجام بحث‌های اقناعی و تبیین آنچه باید اتفاق بیفتد، تصمیم بگیرند.

وب‌گاه خبر آنلاین

لزوم هماهنگی زمان برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر با انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه به عنوان یک اشتباه ترجمه‌ای که از متن نامه «فیاپف» برداشت شده، موضوعی بود که در کلاب‌هاوس خبرآنلاین مورد توجه قرار گرفت.