یک‌شنبه 6 آبان 1403

جشنواره موسیقی فجر در راه سیستان و بلوچستان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جشنواره موسیقی فجر در راه سیستان و بلوچستان

تهران - ایرنا - ستاد برگزاری جشنواره موسیقی فجر ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب‌دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان برنامه ویژه ای را در این استان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر، ستاد برگزاری این جشنواره در راستای مسئولیت اجتماعی خود ضمن اعلام همدردی با هنرمندان و مردم آسیب دیده سیل اخیر سیستان و بلوچستان در نظر دارد بودجه برگزاری این جشنواره در استان را تأمین کند.

این ستاد در نظر دارد با توجه به ضرورت همدلی و یاری روحی و معنوی به هموطنان سیل زده در کنار کمک های معیشتی و مادی، ضمن تأمین هزینه های برگزاری این جشنواره در استان در اواخر بهمن ماه با ایجاد فضایی امیدبخش به کاهش رنج های عزیزان استان کمک کند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر به دبیری شاهین فرهت از 24 تا 30 بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه 19 دی آغاز شده بود، استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شد.

در سیستان و بلوچستان تعداد 500 روستا و 14 شهرستان درگیر سیل هستند و 20 هزار واحد مسکونی بر اثر جاری شدن سیلاب تخریب کلی و جزئی دیده است.

امدادرسانی به روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان تنها از طریق بالگرد و یا قایق امکان پذیر است و با وجود تلاش امدادگران، چادر، مواد غذایی بسته بندی، پتو و ملزومات پزشکی و بهداشتی از اقلام ضروری مورد نیاز مردم منطقه است.

*س_برچسب‌ها_س*