شنبه 29 اردیبهشت 1403

جلسات خانگی قرآن را احیا کنید / دشمن عامدانه تجمعات مذهبی ما را کمرنگ کرد

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
جلسات خانگی قرآن را احیا کنید / دشمن عامدانه تجمعات مذهبی ما را کمرنگ کرد

مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا (عج) با اشاره به طراحی هوشمندانه دشمن برای حذف و کمرنگ کردن تجمعات دینی ما، گفت: باید جلساتی همچون جلسات خانگی قرآن را احیا کنیم.

احمد عبودتیان در جمع فعالان قرآنی و محافل خانگی قرآن استان گلستان که در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد با اشاره به اینکه دشمن با طراحی به جنگ با ما آمده است، آن کس که کرونا واین شیوه را طراحی کرد هدفش چه بود؟ آیا این نبود که تجمعات اسلامی ازجمله نماز و حج و اعیاد وصله رحم را تعطیل کند؟

وی با بیان اینکه در این یکی دو سال کرونا، فاصله مردم را با مسجد و تجمعات دینی کم کم دارد مشکلات و عوارض فرهنگی اش را نمایان می کند، افزود: باید بفهمیم که دشمن دشمنی و جنگ خود را با بزرگترین مفهوم فرهنگی درونی ما مثل خانواده با جدیت پیش گرفته است.

مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا کشور با تاکید بر اینکه هر چه اجتماعات دینی و قرآنی به ویژه در منازل پررنگ تر شود این نقشه دشمن بیشتر خنثی می شود، خاطرنشان کرد: مراقب باشیم دشمن با کانال ها و گروههای مجازی برایمان محافل و دورهمی های ما را شبیه سازی نکند و کم کم در همان بستر ما را با مشکلات جدی رو به رو کند.

عبودتیان با اشاره به اینکه شما به عنوان جلسه قرآن خانگی یک هسته کوچکتری از مسجد را برای مقابله لا دشمن طراحی می کنید، ادامه داد: به کارتان صرفا به عنوان یک کار خیر و نیکو نگاه نکنید بلکه شما پیشانی مبارزه با شیطان و طاغوت و مسیر نابودی خانواده هستید.

وی با بیان اینکه رهبر معطم انقلاب ما را به تشکیل یک اجتماع دینی و اسلامی با محوریت تربیت دعوت کرده اند، تصریح کرد: شما کار سختی را در برابر جبهه منسجم دشمن که احساسات و اندیشه جوان و نوجوان ما را به بازی گرفته و خانواده ها را متلاشی کرده و مهمترین دلیل آن همین کمرنگ شدن و محو شدن اجتماعات دینی و اسلامی تربیت محور ما در جامعه است.

مدیرعامل بنیاد خاتم الاوصیا کشور بر لزوم توجه به موضوع جمعیت و فرزندآوری تاکید کرد و گفت: از شما انتظار می رود در این حوزه نیز با درک شرایط جامعه و حرکت به سمت پیری با درایت و مسئولیت وارد عمل شده و روشنگری کنید.

انتهای پیام

جلسات خانگی قرآن را احیا کنید / دشمن عامدانه تجمعات مذهبی ما را کمرنگ کرد 2
جلسات خانگی قرآن را احیا کنید / دشمن عامدانه تجمعات مذهبی ما را کمرنگ کرد 3