سه‌شنبه 17 مهر 1403

جلسه هم‌اندیشی با موضوع هوش مصنوعی و قدرت جهانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جلسه هم‌اندیشی با موضوع هوش مصنوعی و قدرت جهانی برگزار می‌شود

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، سلسله نشست‌های «گام دوم انقلاب اسلامی و دوران هوش مصنوعی» توسط اندیشگاه بیانیه گام دوم وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برگزار می‌گردد.

جلسه هم‌اندیشی «هوش مصنوعی و هندسه قدرت جهانی» از این سلسله جلسات با همکاری اندیشکده‌های «علم و پژوهش» و «روابط خارجی و جبهه مقاومت» با حضور سهراب ثامنی، پژوهشگر هوش مصنوعی مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، مسعود احمدی‌نیا، کارشناس حوزه فناوری‌های پیشرفته در روسیه و دانشجوی دکتری مطالعات روسیه در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و سیدمهدی حسینی تقی‌آباد، عضو اندیشکده روابط خارجی و جبهه مقاومت و دبیر علمی نشست برگزار می‌شود.

این نشست با هدف طرح مباحث بنیادی در حوزه تغییرات جدید ناشی از فناوری هوش مصنوعی برگزار خواهد گردید و در آن موضوعاتی مانند واقعیت‌های توانمندی‌های فعلی هوش مصنوعی و چشم‌انداز آن در آینده نزدیک و تأثیر هوش مصنوعی بر حوزه شناختی مطرح خواهد گردید.

رویداد «هوش مصنوعی و هندسه قدرت جهانی» چهارشنبه 21 تیرماه از ساعت 10:30 تا 12:10 در سالن جلسات شهید سلیمانی واقع در خیابان فلسطین جنوبی، پایین‌تر از خیابان جمهوری، کوچه شهید صالحی، پلاک 31 میزبان علاقه‌مندان، پژوهشگران و حضار خواهد بود.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید هوش مصنوعی و قدرت جهانی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی هوش مصنوعی و سیاست هوش مصنوعی و علوم شناختی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است