پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جلسه گاریدو و درویش در باشگاه پرسپولیس پس از شکست برابر الاهلی

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
جلسه گاریدو و درویش در باشگاه پرسپولیس پس از شکست برابر الاهلی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل این باشگاه حاضر شد و با رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان جلسه‌ای را برگزار کرد. درویش ابتدا از تلاش و پشتکار و ارائه بازی زیبای تیم در عربستان برابر الاهلی به‌رغم شکست، از گاریدو تشکر و از فعالیت مضاعف تیم ابراز رضایت کرد. سرمربی پرسپولیس نیز به جهت پشتیبانی و حمایت باشگاه از تیم و همچنین تهیه...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در محل این باشگاه حاضر شد و با رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان جلسه‌ای را برگزار کرد.

درویش ابتدا از تلاش و پشتکار و ارائه بازی زیبای تیم در عربستان برابر الاهلی به‌رغم شکست، از گاریدو تشکر و از فعالیت مضاعف تیم ابراز رضایت کرد.

سرمربی پرسپولیس نیز به جهت پشتیبانی و حمایت باشگاه از تیم و همچنین تهیه امکانات مورد نیاز برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان، از باشگاه تقدیر کرد. در جریان این دیدار، درباره موضوعاتی از قبیل شرایط فعلی تیم، فاصله نزدیک مسابقات، برنامه تمرینات، دربی پیش رو و بازی‌های لیگ نخبگان بحث و تبادل نظر شد.

در این نشست صمیمی درباره ایجاد سهمیه جذب بازیکن صحبت شد. سرمربی تیم پرسپولیس در این‌باره گفت: با توجه به شرایط تیم و حضور در مسابقات پی در پی، باید به دنبال جذب بازیکنی باشیم که با توانایی و کیفیت بالا بتواند به ما کمک کند و هیچ عجله‌ای در این خصوص وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس نیز از حضور و همکاری سرمربی تشکر و اعلام کرد که این باشگاه در راستای تقویت تیم و هر گونه کمک و پشتیبانی به اعضای تیم، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام /