جمعه 27 مهر 1403

جنبش مقاومت حماس

جنبش مقاومت حماس

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: در شب حمله وعده صادق 2 بی بی سی اعلام کرد افسانه گنبد آهنین در هم شکست و حمله ایران ثابت کرد این سیستم آبکش آهنین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مسؤول حماس تاکید کرد که رژیم صهیونیستی نمی‌تواند به یحیی السنوار، رئیس این جنبش دسترسی پیدا کرده و یا از رفت‌وآمدهای او مطلع شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره طرح مجدد مساله بررسی پیوستن ایران به FATF می‌گوید: طبیعتا وقتی آقای رییس‌جمهور رسما از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست بررسی این موضوع را داشته باشند، این مساله در دستورکار بررسی مجدد در مجمع قرار می‌گیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ژان نوئل - بارو» وزیر خارجه فرانسه لفاظی‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را که تهدید به تخریب و ویران کردن لبنان همانند غزه کرده بود، محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، شناعه گفت: هر توافقی باید با آتش‌بس کامل و فوری و خروج نیروهای اسرائیلی از غزه آغاز شود و تا زمان تحقق این 2 شرط صحبت از معامله مبادله اسرا فایده‌ای ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ابراهیم جباری، مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران، در نهمین کنفرانس بین‌المللی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب» ضمن گرامیداشت سالگرد حماسه عظیم طوفان الاقصی، به جنایات صهیونیست‌ها در سال گذشته اشاره کرد و گفت: "صهیونیست‌های جنایتکار در یک سال گذشته جز شهادت 40 تا 50 هزار انسان مظلوم، زنان و کودکان، اقدام دیگری نکردند. " وی همچنین تاکید...

خبرگزاری مهر

دبیر کل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه ایران در حق دفاع مشروع خود هیچ تردیدی ندارد، گفت: امنیت ملی کالای گران‌بهایی است که نیازمند وفاق سیاسی و اجتماعی بر بهای آن است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان در یادداشتی به سران رژیم صهیونیستی تلویحا هشدار داد، به تجارب تاریخی توجه کرده و به جای تحمل شکست، گزینه خویشتنداری را انتخاب کنند و از درگیری با ایران بپرهیزند.

خبرگزاری مهر

کارشناس مسائل غرب آسیا معتقد است هجرت معکوس اسرائیل که آغاز مرگ آنها شروع شده و این مهم‌ترین دستاورد عملیات طوفان الاقصی بود.

خبرگزاری مهر

تحلیل‌گر مسائل بین‌المللی اظهار کرد: اسناد مهمی در 7 اکتبر به دست فلسطینیان رسید و رژیم اسرائیل هیچ دستاوردی از حمله به فلسطین نداشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه انگلیس بامداد امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که رئیس دستگاه دیپلماسی این کشور در راستای تقویت تلاش‌های لندن برای کاهش تنش‌ها در منطقه راهی خاورمیانه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که در باب پاسخ احتمالی (ادعایی) اسرائیل به ایران گمانه‌زنی‌ها بسیار است، بسیاری هشدار می‌دهند که تل‌آویو در صورت حمله به ایران با آتش بازی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناسان پس از 365 روز جنگ و جنایت صهیونیست‌ها در غزه هشت ناکامی بزرگ را برای آن‌ها برمی شمارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در واکنش به تهدید بیمارستان‌های غزه و تخلیه آنها زیر بمباران منطقه، جنبش حماس بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حماس تاکید کرد که اجبار بیمارستان‌ها به تخلیه به معنای اجرای حکم اعدام هزاران بیمار است.