جمعه 27 مهر 1403

جنبش مقاومت حماس

جنبش مقاومت حماس

وب‌گاه مشرق نیوز

جالب این است که برابر آخرین نظرسنجی غربی‌ها در غزه، 67 درصد ساکنان آواره باریکه غزه گفته‌اند بر ضرورت ادامه حکومت حماس بر غزه در پایان جنگ تأکید دارند و حاضر به پذیرش افرادی از حکومت خودگردان نیستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو سفر گالانت به واشنگتن را منوط به تصمیم کابینه امنیتی در مورد نحوه واکنش به ایران کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری زبان به نقل از نظامیان صهیونیست حاضر در اشغال این منطقه اعتراف کرد، حماس به شکل نگران کننده‌ای نه تنها توانمندی بلکه تونل‌های خود را در جبالیا باز یافته است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عزت الرشق عضو شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در اظهاراتی تاکید کرد که اخراج رهبران حماس از نوار غزه یک توهم است که به واقعیت نخواهد پیوست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از نشر گزارشاتی از سوی منابع رسانه‌ای صهیونیستی پیرامون به تعویق افتادن سفر از پیش برنامه‌ریزی شده «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به واشنگتن، شامگاه سه‌شنبه، وزارت دفاع آمریکا این اخبار را تأیید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه عبری زبان هاآرتص اعتراف کرد، ادامه جنگ در نوار غزه زیان‌های عظیمی به اقتصاد اسرائیل وارد کرده است.

وب‌گاه گسترش

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که گروه‌های فلسطینی به اندازه کافی اسیر اسرائیلی در اختیار دارند تا بتوانند تبادلی انجام دهند که منجر به آزادی اسرای فلسطینی در زندان‌های اشغالگران شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک روزنامه آمریکایی، انزوای بین‌المللی رژیم صهیونیستی و ناتوانی آن در شکست مقاومت فلسطین و لبنان را شکست سیاست خارجی آمریکا در غرب آسیا ارزیابی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هیاتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی «حماس» برای دیدار با هیات جنبش فتح و شرکت در نشست گروه های فلسطینی که زیرنظر مصر برگزار می شود، وارد قاهره شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل به دنبال تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی در منطقه، نسبت به جنگ تمام عیار در لبنان هشدار داد.

وب‌گاه گسترش

در اینمطلب به پیش بینی قیمت دلار فردا چهارشنبه 18 مهر 1403 می‌پردازیم، با ما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلومبرگ از کاهش 43 درصدی مسافران فرودگاه بن گوریون رژیم صهیونیستی خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گروه های مقاومت فلسطین مواضع اشغالگران در مرکز نوار غزه را هدف حمله خمپاره‌ای قرار دادند؛ همزمان، رزمندگان مقاومت فلسطین با یک گروه از نیروی ویژه اشغالگران در شمال نوار غزه درگیر شدند و شماری از آنها را به هلاکت رساندند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا زاکانی روز سه‌شنبه در ویژه برنامه سالگرد عملیات طوفان الاقصی که در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد با اشاره به ترور فرماندهان حزب الله در یک ماه اخیر افزود: در گذشته باور و اراده‌ای میان کشور‌های منطقه نبود، اما اکنون این باور به لطف مقاومت ایجاد شده است به همین جهت اگر چه شهادت فرماندهان ارشد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان