پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

جهاد اسلامی: اشغالگران باید پیام رهبران مقاومت را بفهمند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جهاد اسلامی: اشغالگران باید پیام رهبران مقاومت را بفهمند

تهران - ایرنا - «جنبش جهاد اسلامی فلسطین» امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای، به رژیم اشغالگر درباره هرگونه تجاوز، طرح‌ها و برنامه‌های آنها برای قدس اشغالی هشدار داد و اعلام کرد که سران این رژیم باید پیام رهبران مقاومت را خوب بفهمند و آن را «آویزه گوش» خود کنند.

به گزارش ایرنا، جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه‌ای تاکید کرد که فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی سال 48 اثبات کردند که به اندازه مسئولیتشان رژیم اشغالگر را به مبارزه می‌طلبند و برای حفظ «مسجدالاقصی» مصمم هستند و بدون ترس و نگرانی از تهدیدات «بنیامین نتانیاهو»، «بنی گانتس» و «کوخا فوی» برای احیای بیست و هفتمین شب ماه مبارک رمضان در نزدیکی «قبه الصخره» و محوطه مسجدالاقصی گردهم آمدند.

در این بیانیه آمده است: فلسطینیان دارای اراده، صبر و یقین هستند. ملت فلسطین اصحاب حق هستند و هیچ گونه دروغ و جعل و تزویر و هیچ گونه قدرت نظامی که دشمن با آن سعی در سرکوبشان را دارد، قادر به تغییر آنان نیست.

جنبش جهاد اسلامی در بیانیه خود همچنین از خیزش جوانان غزه و کرانه باختری و لبیک بی درنگ آنها به ندای آزادگان قدس و آمدن به صحنه میدان برای رویارویی با دشمن صهیونیست تمجید کرد.

جهاد اسلامی از اهالی غزه، قدس و اراضی اشغالی سال 48 خواست تا در آماده باش کامل تا خنثی کردن حملات شهرک نشینیان صهیونیست به مسجد الاقصی در روز دوشنبه (28 رمضان) باقی بمانند.

در این بیانیه به دشمن اسرائیلی و همه حامیان آنها هشدار داده شده که مردمان الاقصی اهل مقاومت و مبارزه هستند، حال تروریسم و نژادپرستی رژیم اشغالگر هر اندازه که می‌خواهد باشد.

جنبش فلسطینی مزبور در پایان بیانیه خود به رژیم اشغالگر درباره هرگونه تجاوز و طرح‌ها و برنامه‌های برای قدس اشغالی هشدار داد و تأکید کرد که سران رژیم اشغالگر باید پیام رهبران مقاومت را خوب بفهمند.

اشغالگران صهیونیست از روز جمعه همزمان با «روز جهانی قدس» تجاوزات و تعرضات خود علیه فلسطینیان و نمازگزاران فلسطینی در محوطه مسجد مبارک الاقصی و «باب العامود» و «الشیخ جراح» را تشدید کرده‌اند.

هلال احمر فلسطین دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمله جمعه شب نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در محوطه مسجد الاقصی، الشیخ جراح و باب العامود، 205 نفر مجروح شدند.

بیشتر کشورهای اسلامی و عربی اقدامات نظامیان صهیونیست در حمله به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی را محکوم کرده و خواهان اقدامات بین‌المللی برای مواجهه با تجاوزات رژیم اشغالگر قدس شده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*