سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

انصاف نیوز نوشت: مصاحبه با سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر با تناقض این گفته‌اش که «از حجاب کوتاه نمی‌آییم» و وضعیت فعلی حجاب و پایان گشت ارشاد شروع شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبعوث شدن حضرت محمد (که درود خدا بر او باد) پایانی بر آمدن پیام آوران الهی برای بشریت بود. بنابراین هر آنچه که باید برای بشر مخلوق گفته و تعلیم داده می شد با رسالت پیامبر خاتم به انسان ها عرضه شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمود بازرگانی می‌گوید: یک شب که داشتم از سخنرانی فخرالدین حجازی برمی‌گشتم ناگهان دیدم فردی در بین جمعیت نیم‌خیز نشست و یک دسته کاغذ را روی هوا پخش کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: معاون دادستان خرم آباد با تاکید برضرورت ترویج و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب و ضرورت پیشگیری از بدحجابی بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه آقای وزیر در رسانه ملی به‌صراحت اعلام کند که با واردات یک جنس خاص، افزایش قیمت آن به‌زودی کنترل خواهد شد اما نه‌تنها بعد از آن به وعده عمل نشود بلکه روند افزایش قیمت هم استمرار پیدا کند. اگر یقین نداشتی که این وعده محقق خواهد شد، پس چرا آن را اعلام کردی؟ این برخلاف راهبرد دولت خدمتگزار است. رئیس‌جمهور از ابتدا اعلام کرده بود که...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقدامات ایذایی درباره حجاب چیزی جز کبریت زدن به این هیزم نیم سوز نیست

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نهمین محموله کمک‌های بشردوستانه ایران به زلزله زدگان سوریه رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات پیشرفت داشته اما مشخص نیست که آیا توافق نهایی حاصل خواهد شد یا خیر. تلاش‌های جدید کاخ سفید پس از آن صورت می گیرد که ماه ها مذاکرات با هدف احیای توافق هسته ای 2015 با ایران (برجام) متوقف شد و دولت آمریکا تحریم های جدیدی را علیه تهران به دلیل (ادعای) تحویل پهپادهایش به روسیه اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه در محله‌ای در مرکز کابل پراکنده است، ویرانه‌های یک امپراتوری دیگری است که به افغانستان آمده و از آنجا رفته است. کیسه‌های شنِ پاره‌شده و انبوهی از سیم خاردارهای دور ریخته‌شده مشاهده می‌شود. بدنه‌های فلزی تله‌های تانک که بدون استفاده در کنار جاده رها شده‌اند. موانع فلزی قرمز و سفید و بالابرهایی که روزگاری برای متوقف کردن وسایل نقلیه در ایست‌های بازرسی به‌صورت 24ساعته فعال بود، اکنون...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نظامیان صهیونیست با تشدید تدابیر امنیتی در اردوگاه «شعفاط» واقع در قدس اشغالی با هر شهروند فلسطینی که با دستورات آنها مخالفت کند، به طور وحشیانه ای برخورد می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسکناس آمریکایی در زمان نگارش این گزارش برای خرید 44 هزار و 576 تومان و برای فروش 45 هزار و 21 تومان بود. این در حالی است که روز گذشته قیمت دلار در سایت مذکور در کانال 42 و 43 هزار تومان معامله شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایش نرخ خرید و فروش ارز در بازار متشکل امروز اتفاقی بود که از آن به عنوان اجرای حراج هلندی در بازار ارز یاد می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اسکناس آمریکایی در زمان نگارش این گزارش برای خرید 44 هزار و 576 تومان و برای فروش 45 هزار و 21 تومان بود. این در حالی است که روز گذشته قیمت دلار در کانال 42 و 43 هزار تومان معامله شده بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شمار قربانیان زلزله اخیر در ترکیه و سوریه از مرز 38 هزار تن عبور کرد.