جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران از افزایش چاقی به دلیل سبک زندگی نامناسب خبر داد و گفت که 17 درصد نوجوانان مبتلا به چربی خون هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری گزارش دادند، دور جدید مذاکرات آتش بس غزه اویل هفته جاری در قاهره برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام آمریکایی گفت که ویلیام برنز رئیس سیا، هیات آمریکایی در مذاکرات قاهره را هدایت خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ای بامداد امروز شنبه اعلام کرد که در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین در غزه، یک هدف نظامی رژیم اسرائیل را در بلندی‌های جولان اشغالی سوریه هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق یک هدف نظامی را در جولان اشغالی سوریه هدف قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر ایران در روسیه با اشاره به موج انزجار جهانی از جنایات اسرائیل گفت: امروز نه تنها ملت‌های مسلمان، بلکه مسیحیان آزاده جهان نیز در کنار ملت فلسطین هستند و به جنایات تل‌آویو در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و برخی کشورهای جهان اعتراض دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در 11ماهه امسال مالیات نقل‌وانتقال سهام در بورس حدود 9/1 همت، مالیات سیگار 8/4 همت، مالیات نقل‌وانتقال املاک 6 همت، درآمد عوارض خروج از کشور نزدیک به 2 همت، مالیات خودروهای گران‌قیمت 1/5 همت، مالیات واحدهای مسکونی گران‌قیمت 43 میلیارد تومان و مالیات خانه‌های خالی 4 میلیارد تومان بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در معاملات نقدی بعد از تعطیلات نوروز شروع طوفانی داشت. این اسکناس در سه روز معالاتی هفته دوم فروردین بیش از دو هزار تومان گران شد. کارشناسان اقتصادی روند دلار را صعودی پیش‌بینی می‌کنند. قیمت دلار در معاملات نقدی بعد از تعطیلات نوروز شروع طوفانی داشت. این اسکناس در سه روز معالاتی هفته دوم فروردین بیش از دو هزار تومان گران شد. کارشناسان اقتصادی روند دلار را صعودی پیش‌بینی می‌کنند. قیمت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صهیونیست‌ها مفهوم حقوق بشر را به سخره گرفته‌اند و امریکا و رژیم‌های غربی مدعی حقوق بشر در حمایت از آن‌ها کف می‌زنند و جهان مدرن به اصل جنگل بازگشته و جامعه انسانی در سوگ مرگ انسانیت نشسته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: جایگاه جهانی و موقعیت منطقه‌ای ایالات متحده در معرض تهدید و رژیم صهیونیستی در حال تجربه شکست‌های بزرگ و استثنایی است.

وب‌گاه الف

خطیب نماز جمعه تهران گفت: تل‌آویو برای اینکه بتواند راهی برای خروج از بن‌بستی که نتیجه اشتباه محاسباتی او است پیدا کند بازی خطرناکی را علیه مستشاران ایرانی در سوریه آغاز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خطیب جمعه تهران با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان گفت: ایران برای پاسخ‌گویی فعال، هوشمند، با قدرت، صلابت و متناسب با حمله دشمن با حوصله و دقت عمل می‌کند و قطعا محاسبات دشمن را درهم خواهد ریخت.

خبرگزاری تسنیم

خطیب جمعه تهران با اشاره به حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان گفت: ایران برای پاسخ‌گویی فعال، هوشمند، با قدرت، صلابت و متناسب با حمله دشمن با حوصله و دقت عمل می‌کند و قطعا محاسبات دشمن را درهم خواهد ریخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته (17 فروردین ماه) تهران، گفت: هرچند پیام رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی درباره شعار سال جای بحث مفید و دقیقی را دارد، اما با توجه به اینکه در روز قدس قرار داریم، پرداختن به این حوزه را اگر خدای متعال توفیق داد به فرصت دیگر می‌سپارم. خطیب موقت نماز جمعه تهران بیان کرد: در روز قدس پسا...

خبرگزاری تسنیم

در حالی که چندی پیش انجمن واردکنندگان تلفن همراه در خصوص احتمال رفع ممنوعیت واردات آیفون 14 و 15 سخن گفته بود که ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز واکنشی در خصوص آن نشان نداده و عملا شاهد برخورد جدی با فروش این کالای قاچاق نیستیم.