جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صهیونیست‌ها در ماه‌های گذشته بار‌ها ضربه شصت موشک‌های ایرانی را دریافت کرده‌اند که یکی از آنها حمله به مقر موساد در اربیل و دیگری درمحل تجمع تروریست‌ها در سوریه بود.

وب‌گاه عصر ایران

ابوالفضل رهبری‌زاده، محیط‌بان در ایران، تصاویری را از جولان خرس‌های قهوه‌ای در البرز مرکزی منتشر کرده است. او نوشته تصاویر دو خانواده خرس قهوه‌ای را که مشغول خوردن گل‌های زنبق وحشی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی هستند را در فروردین 1403 ثبت کرده است. منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در سه استان مازندران، تهران و البرز واقع شده است که بیشترین وسعت این منطقه در استان مازندران است. این منطقه...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده است که ارائه خدمات پس از فروش یا گارانتی به کالاهای قاچاق ممنوع است این در حالی است که همچنان شاهد جولان کالاهای قاچاق محرز مانند آیفون 14 و 15 در بازارها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک رسانه آمریکایی ادعا کرد یک کشتی باری مرتبط با اسرائیل در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

وب‌گاه فرارو

تهران به عنوان پایتخت و ویترین ایران همواره مورد توجه بوده و هست، اما در سال‌های گذشته آسیب‌های اجتماعی از جمله معتادان متجاهر، متکدیان و کودکان کار چهره شهر را نازیبا کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروی دریایی فرانسه اعلام کرد به دلیل آنچه سطح بالای تهدید توصیف شد، ناوچه آلزاس خود را از دریای سرخ خارج کرده است.

خبرگزاری تسنیم

ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرده است که ارائه خدمات پس از فروش یا گارانتی به کالاهای قاچاق ممنوع است این در حالی است که همچنان شاهد جولان کالاهای قاچاق محرز مانند آیفون 14 و 15 در بازارها هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که شرکت خودروسازی تسلا همین حالا هم با اتحادیه کارگران خود درگیر است به تازگی پرونده جدیدی علیه این شرکت در رابطه با نقض قانون پرداخت دستمزد کارگران مطرح شده است.

خبرگزاری دانشجو

مسئولان حزب‌الله لبنان و حماس و جبهه مقاومت می‌دانند در کنار نشست‌ها و گفتمان‌های معمول سیاسی، طراحی و اجرای عملیات‌های نظامی هم در برابر رژیم غاصب و کودک‌کش اسرائیل که تمام قوانین را با کشتار و نسل کشی مردم عادی نادیده می‌گیرد اقدامی مؤثر و بازدارند است. این رهبران و نمایندگان در راه خدا و میهن ارزشمندترین چیزی که داشتند یعنی فرزندان خود را اهدا کرده‌اند. از ابتدای تأسیس حزب‌الله لبنان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 71 سنت معادل 0.79 درصد افزایش به 90 دلار و 45 سنت رسید.

وب‌گاه عصر ایران

ویدیوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نیروهای امنیتی طالبان را نشان می‌دهد که با اسکیت در خیابان‌های کابل قدرت‌نمایی می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

کشور در محاصره سه گروه ویروس است؛ سویه اخیر کرونا که زیرمجموعه اُمیکرون است، آنفلوآنزای «بی» و چندین نوع ویروس سرماخوردگی. این ویروس‌ها از اواسط زمستان سال گذشته آمار را صعودی کردند و حالا همچنان با مبتلا کردن جمعیت بزرگ‌تری، قربانی می‌گیرند. آن‌طورکه رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت می‌گوید، هم‌اکنون به‌صورت هفتگی 20 تا 25 مورد مرگ ناشی از ابتلا به کووید 19 ثبت می‌شود؛...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در شرایط ایران امروز در کشاکش بحران‌هایی همچون سرمایه اجتماعی و اعتماد، فشار معیشت، فضای روانی ناآرام، وجود برخی زمینه ها برای اعتراضات و همچنین یک تهدید خارجی بحران زا - هر چند کهنه و دیرین - اما در شرایط و موقعیت جدید و مرتبط با موضوع امنیت ملی مواجه شده‌ایم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو شورای عالی سیاسی یمن خاطرنشان کرد: این موشک‌های ما است که آمریکایی‌ها را به وحشت انداخته و مضطرب کرده و آرامش آنان را در دریا گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«محمدعلی الحوثی» تصریح کرد: موشک‌های یمنی اجازه نخواهد داد که دریای سرخ به عرصه‌ای برای جولان ارتش آمریکایی تبدیل شود.