جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جنگ غزه، ارتش و اقتصاد و دولت صهیونیستی را شدیدا فرسوده کرده، و پس از شش ماه نسل‌کشی، نه چشم‌اندازی از موفقیت حداقلی دیده می‌شود و نه ارتش و اقتصاد رژیم تا پیش از این، درگیر جنگی بوده که بیش از چند روز یا چند هفته طول بکشد. گزارش محافل صهیونیستی، وخامت اوضاع را نشان می‌دهد: - رادیو ارتش: برای نخستین بار از آغاز جنگ، همه نیرو‌های زمینی به استثنای...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتاب «اسرار ماه رمضان» و مراقبات و مناسک آن به قلم استاد محمدتقی فیاض بخش به راهبرد‌های عملی برای بهره‌گیری از ماه رمضان می‌پردازد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی نفوذ هدف هوایی امشب (دوشنبه) به آسمان ایلات، رسانه‌های عبری مدعی شدند که ارتش با استفاده از پدافند هوایی «گنبد دریایی» مستقر در ناوچه ساعر در بندر ایلات به اهداف متخاصم پاسخ داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه الجزیره قطر گزارش داد که علت فعال شدن آژیرهای هشدار در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی، ورود پهپادهای تهاجمی به آسمان این منطقه بوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با گذشت شش ماه از جنگ اسرائیل و حماس، جو بایدن بیش از هر زمان دیگر درگیر بحران خارجی می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مخالفت رژیم صهیونیستی با درخواست آنکارا برای ارسال کمک هوایی به غزه با واکنش دولت ترکیه مواجه شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در گفت‌وگو با الجزیره گفت: «رژیم اشغالگر صهیونیستی همچنان بر سر راه رسیدن به توافق مانع‌تراشی می‌کند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که جولان اشغالی هدف حمله موشکی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله موشکی از سمت سوریه به جولان اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران تایید کرده است که صادرات محصولات کشاورزی کشورمان به کاهش روبرو شده است و رقبا در بازارهای صادراتی برتری یافته‌اند. وی پنج چالش صادراتی را به عنوان عوامل موثر در این موضوع مطرح کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کتاب «باغ‌های معلق» تازه‌ترین اثر سمیه عالمی روایت ساده هفت زن سوری در شهر «نبل و الزهراء» است که چهار سال محاصره توسط مسلحین را تجربه کرده‌اند.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی گرگان گفت: فردی که در حالت غیرطبیعی اقدام به راهبندان و ایجاد خسارت به چند خودرو عبوری کرده بود با شلیک پلیس گرگان دستگیر شد.

خبرگزاری تسنیم

شواهد و قرائن زیر نشان می‌دهد فرآیندهای جنگ ترکیبی علیه اسرائیل در مراحل پایانی خود قرار دارد. به طوری که دامنه بحران در سرزمین‌های اشغالی فراگیر شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران کاهش صادرات محصولات کشاورزی ایران و غلبه رقبا در بازارهای صادراتی را تایید کرد و پنج چالش صادراتی را سبب‌ساز این امر دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق نظرسنجی شبکه 12 تلویزیون اسرائیل، 50 درصد اسرائیلی‌ها تمایل دارند که کابینه نتانیاهو به پایان برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نظرسنجی در شبکه 12 تلویزیون اسرائیل نشان داد که 50 درصد اسرائیلی‌ها گفته‌اند کابینه نتانیاهو به پایان برسد.