یک‌شنبه 15 مهر 1403

حاج قاسم و ابوحامد قهرمانان نابودی داعش هستند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حاج قاسم و ابوحامد قهرمانان نابودی داعش هستند + فیلم

کارگردان سینما با بیان اینکه اگر محور مقاومت، نیروهای حزب الله، فاطمیون و حاج قاسم نبودند، داعش همچون کرونا، کل دنیا را گرفته بود، از کم کاری سینمای کشور در معرفی قهرمانانی چون ابوحامد گله کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، هادی حاجتمند؛ کارگردان سینما در برنامه «ایران ما» اظهار داشت: جنگ روایت‌ها یعنی مهم است چه کسی امروز داعش را روایت کرده است؟ چرا ما هنوز به جوانان اهل سوریه و عراق نگفته‌ایم قهرمان آزادسازی شما، شخصیتی، چون ابوحامد است؟ چرا برای آن‌ها نگفته‌ایم که فاطمیون چه کردند؟

وی ادامه داد: وقتی ما این روایت را به درستی انجام نمی‌دهیم، معلوم است که برخی از کشور‌ها این کار را با نگاه خود انجام می‌دهند. من چندین فیلم سینمایی دیده‌ام که کشور‌های اروپایی و آمریکایی در آن‌ها، ادعای شکست دادن داعش را کرده‌اند؛ این موضوع واقعا خنده‌دار است!

کارگردان سینما خاطرنشان کرد: اگر محور مقاومت، نیرو‌های حزب الله، فاطمیون و حاج قاسم عزیز نبودند، داعش همچون کرونا، کل دنیا را گرفته بود؛ اما ما روایت درستی از این جریان نداشته‌ایم. مگر ما از شهدای مقاومت چقدر صحبت کرده‌ایم؟ ما باید این شخصیت‌ها را به صورتی حماسی روایت کنیم.