شنبه 31 شهریور 1403

حادثه تروریستی در بیروت اوج قساوت رژیم صهیونیستی را عیان کرد

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حادثه تروریستی در بیروت اوج قساوت رژیم صهیونیستی را عیان کرد

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: انفجار دستگاه های ارتباطی در لبنان که به کشته و مجروح شدن عده کثیری غیر نظامی منجر شد، اوج قساوت دستگاه صهیونیستی را عیان کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو, محمود واعظی رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در واکنش به حوادث تروریستی اخیر در بیروت نوشت: انفجار دستگاه های ارتباطی در لبنان که به کشته و مجروح شدن عده کثیری غیر نظامی منجر شد، اوج قساوت دستگاه صهیونیستی را عیان کرد.

واعظی در ادامه تاکید کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در جهت بقا با چنگ زدن به هر اقدام پلیدی، موجبات گسترش تهدید و بی ثباتی امنیت جهانی را در بالاترین سطح فراهم آورده. به سخره گرفتن "حقوق بین الملل" از سوی این رژیم سرکش مایه تاسف است.

وی ادامه داد: در این شرایط بحرانی خاورمیانه، محکوم نمودن جنایات این رژیم علیه بشریت و تلاش برای توقف آن از سوی دولت‌ها و سازمانهای بین المللی ذیربط امری حیاتی است.

واعظی گفت: سکوت مغرضانه دولت های غربی حامی این رژیم و در راس آن دولت آمریکا، اصلی ترین مشوق توسعه اقدامات تروریستی ضد بشری رژیم غاصب بوده و نامبردگان نشان داده اند علیرغم انتشار شعارهای انتشار شعارهای ظاهری در حمایت از "حقوق بشر" برای جان انسانها اندکی ارزش قائل نیستند.

رئیس دفتر سیاسی حزب اعتدال و‌توسع تصریح کرد: همانگونه که دولت آمریکا از اهرم تحریم های اقتصادی به عنوان ابزار فشار بر ملتها وجنگ اقتصادی استفاده می نماید، رژیم جنایتکار صهیونیستی نیز از ابزار ارتباطی به عنوان یک سلاح کشتار جمعی علیه مردم استفاده می کند.

وی گفت: جاسازی مواد منفجره در دستگاه های ارتباطی که اکثریت قریب به اتفاق مردم در زندگی شخصی روزمره دائما از آن استفاده میکنند، رعب و وحشت درمیان جوامع را دو چندان نموده و منبعدخطر تکرار این قبیل اقدامات پلید در اقصی نقاط جهان با توجه به تعدد موجودیت دستگاه های الکترونیکی محتمل و این تهدیدی بالقوه علیه مردم وامنیت جهانی خواهد بود.

او ادامه داد: روشن است که هدف اصلی رژیم غاصب از این گونه اقدامات جنون آمیز، ایجاد "جنگ فراگیر" در منطقه می باشد و ضرورت دارد که قدرتهای منطقه ای و فرامنطقه ای مانع تحقق اهداف شوم این رژیم افراطی و توسعه جنگ در منطقه شوند.

واعظی خاطر نشان کرد: "امنیت" مهمترین فاکتور آرامش، ثبات و توسعه است و هیچ کنشی در راستای تضعیف آن قابل چشم پوشی نبوده و نیست.