دوشنبه 16 مهر 1403

حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه بسیاری از مشکلات کشور را حل می‌کند

قصرشیرین - ایرنا - یکی از فرماندهان پیشکسوت سپاه پاسداران و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به نقش کلیدی بسیج در حوادث مختلف گفت: حاکم شدن تفکر بسیجی در جامعه بسیاری از مشکلات موجود را حل می‌کند.

سرهنگ «علی شیر پرنور» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفان افزود: بسیج آزمون خود را در دفاع مقدس پس داده و پس از آن نیز نشان داده هرجا که ورود کرده از فعالیت های سازندگی و عمرانی و برنامه های جهادی در مناطق محروم و حوادث قهری گرفته تا حوزه هایی همچون اقتصاد مقاومتی و شرایط کرونایی اخیر موفق عمل کرده است.

وی اظهارداشت: بسیج یک نهاد مردمی است که از همان اوایل انقلاب هر کجا نیاز بوده وارد میدان جهاد و خدمت رسانی شده و در 9 ماه گذشته هم اقدام های بسیار خوبی در راستای مبارزه با ویروس کرونا انجام داده است.

این رزمنده پیشکسوت دفاع مقدس گفت: هرچه تفکر بسیجی در مسوولان و هم در آحاد مردم بیشتر نهادینه شود کارها بهتر انجام می گیرد و آهنگ خدمت خالصانه تر و سرعت خواهد گرفت.

پرنور اضافه کرد: پس از دوران هشت سال دفاع مقدس می توانستیم بیشتر از ظرفیت بسیج در توسعه و پیشرفت کشور استفاده کنیم، استفاده از این ظرفیت به عنوان یک محور کلیدی و مهم بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد.

او گفت: در حوادث مختلف بسیج به خوبی ایفای نقش کرده و امروز هم که کشور با بیماری کرونا مواجه شده است، نقش بسیج را به خوبی می بینیم که در این مدت در عرصه کمک های مومنانه و عرصه های همراهی با حوزه بهداشت و درمان با برنامه مناسب به شایستگی ورود پیدا کرده و فعال است.

او ادامه داد: بسیج در همه طرح های ملی بهداشت و درمان همواره حضوری فعال داشته و به طور یقین در موضوع کرونا هم موفق نشان داده به گونه ای که حضور بسیج توانسته کمک بسیار مهمی برای دست اندرکاران بهداشت و درمان در جهت شناسایی و مراحل تشخیص بیماران، کنترل ترددها در مواقع اضطراری و حمایت از اقشار آسیب پذیر باشد تا به زودی شاهد ریشه کنی این ویروس همچون فلج اطفال باشیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*