چهارشنبه 4 مهر 1403

حجت الاسلام تقوی: حاکمیت وظیفه دارد بستر امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
حجت الاسلام تقوی: حاکمیت وظیفه دارد بستر امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کند + فیلم

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امر به معروف و نهی از منکر، یکی از واجبات مسلم اسلامی است. وی افزود: همه افراد موظف به امر به معروف و نهی از منکر هستند و برای امر به معروف، نیازی به تخصص فقهی نیست. تقوی اظهار داشت: احتمال تاثیر، شرط امر به معروف است و حاکمیت وظیفه دارد بستر امر به معروف...

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی، رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: امر به معروف و نهی از منکر، یکی از واجبات مسلم اسلامی است.

وی افزود: همه افراد موظف به امر به معروف و نهی از منکر هستند و برای امر به معروف، نیازی به تخصص فقهی نیست. تقوی اظهار داشت: احتمال تاثیر، شرط امر به معروف است و حاکمیت وظیفه دارد بستر امر به معروف و نهی از منکر را فراهم کند. وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید لسانی باشد و از اعمال قدرت باید پرهیز شود. رییس مجمع نمایندگان استان تهران بیان داشت: در مورد اتفاقات اخیر قم، باید بررسی شود که آیا امر به معروف به درستی انجام شده است یا خیر.