شنبه 16 تیر 1403

حرکت مذبوهانه جشنواره کَن هیچ اثر منفی در دیدگاه ایرانیان به امام رضا (ع) نمی‌گذارد / عنکبوت مقدس اثر مثبتی نیست که به آن اهمیت داده شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حرکت مذبوهانه جشنواره کَن هیچ اثر منفی در دیدگاه ایرانیان به امام رضا (ع) نمی‌گذارد / عنکبوت مقدس اثر مثبتی نیست که به آن اهمیت داده شود

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان در خصوص حواشی فیلم عنکبوت مقدس گفت: دشمنان غافل هستند از اینکه ایرانیان، امام معصوم (ع) خود را شناخته‌اند و این حرکت‌های مذبوهانه قطعا هیچ اثر منفی در دیدگاه ما نسبت به ائمه معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) نخواهد گذاشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مهدی بیگ‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به حواشی پیرامون فیلم «عنکبوت مقدس» اظهار داشت: امام سجاد (ع) در حدیثی می‌فرمایند: «الحمد لله الذی جَعَلَ اَعدائنا من الحُمقاء» یعنی حمد و سپاس خدایی که دشمنان ما (اهل بیت «ع») را از احمق‌ها و جاهلان قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از رابطه بین امام معصوم (ع) با ایرانیان بی‌خبرند، خاطرنشان کرد: ایرانی‌ها شیفته، مرید و وابسته تنگاتنگ به معصومین (ع) هستند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی تصریح کرد: قطعا ارادت مردم ایران به امامان و معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) با این حرکت نکبت‌بار نه تنها کم نمی‌شود بلکه زیاد هم می‌شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران بوده و ایرانیان معمولا سالانه به زیارت و پابوسی امام رضا (ع) می‌روند، افزود: امام رضا (ع) جایگاه ویژه‌ای در قلب ایرانیان، مسلمانان و شیعیان دارد و حتی از دیگر نقاط دنیا به پابوسی ایشان می‌آیند، کجا رسد به مردم ایران؛

وی با بیان اینکه امام رضا (ع) مورد تکریم، تقدیس و احترام مردم ایران است، گفت: دشمنان خیال می‌کنند که با حرکت‌های زشت و اهانت‌های خود می‌توانند این اعتبار را از ایرانی‌ها بگیرند.

حجت‌الاسلام بیگ‌محمدی خاطرنشان کرد: دشمنان غافل هستند از اینکه ایرانیان، امام معصوم (ع) خود را شناخته‌اند و این حرکت‌های مذبوهانه قطعا هیچ اثر منفی در دیدگاه ما نسبت به ائمه معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) نخواهد گذاشت.

دبیر جامعه روحانیت مبارز استان زنجان با بیان اینکه فیلم عنکبوت مقدس، اثر مثبتی نیست که به آن اهمیت داده شود، اظهار داشت: هر چه دشمنان برای اهانت به معصومین (ع) تلاش کنند، ارادت و احترام مردم به امامان بیشتر می‌شود و عظمت معصومین (ع) بیشتر جلوه می‌کند.

وی با بیان اینکه امید است دشمنان بفهمند که با این حرکت‌های مذبوهانه نمی‌توانند مردم ایران را از معصومین (ع) جدا کنند، ابراز کرد: معصومین و به‌ویژه امام رضا (ع) جایگاه بسیار والایی در قلب ایرانیان دارند.

وی تصریح کرد: جایگاه معصومین (ع) در جان و روح ملت ایران است و این روح و جان را با علاقه و محبت به معصومین (ع) سیقل می‌دهیم.

انتهای پیام /