جمعه 10 فروردین 1403

حسینی: رایزنی‌های خوبی با پولادگر داشتیم

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
حسینی: رایزنی‌های خوبی با پولادگر داشتیم

عضو تیم ملی تکواندو گفت: انتظار داریم کمیته ملی المپیک حقوقی که به ما قول داده بود را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرهاشم حسینی تکواندو کار تیم ملی در حاشیه نشست اعضای تیم ملی تکواندو با رئیس فدراسیون اظهار داشت: امروز صحبت‌های خوبی را با رئیس فدراسیون تکواندو انجام دادیم و به جمع بندی خوبی هم رسیدیم. پولادگر پیگیر مشکلات بازیکنان تیم ملی است و حتی اعلام کرد که مجوز تمرینات تیم ملی را هم از وزارت ورزش خواهد گرفت و امیدوارم در نهایت صحبت‌هایی که امروز شد به ثمر بنشیند.

بیشتر بخوانید:

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان درباره مصاحبه اخیرش که گفته بود کارگر از ما حقوق بیشتری می‌گیرد بیان داشت: صحبت‌های من کمی وارونه منتشر شد. من اصلا چنین حرفی نزدم، فقط گفتم که کارگر حقوقش از من تکواندو کار بیشتر است یعنی درآمد من صفر است. برنجکار کار خودش را انجام می‌دهد و من هم کار خودم را انجام می‌دهم. من گفتم که درآمد او بیشتر است و بهتر است من هم بروم برنجکاری کنم. ما تکواندوکاران درآمد ماهیانه نداریم و فدراسیون تقبل کرده حقوقی را به بازیکنان تیم ملی پرداخت کند.

او افزود: ما انتظار داریم کمیته ملی المپیک حقوق که به ما قول داده بود را به ما پرداخت کند. ما فقط همین انتظار را داریم و اصلا دوست نداریم که برای تیم ملی حاشیه و جنجال درست کنیم. فقط گفتیم که همان حقوق ماهیانه که به ما قول داده بودند را سر موقع پرداخت کنند. به هر حال در جلسه امروز این صحبت‌ها انجام شد و قرار است رئیس فدراسیون با وزارت ورزش مکاتباتی داشته باشد تا حقوق بازیکنان تیم ملی پرداخت شود.

حسینی عنوان کرد: من بازیکن تیم ملی هستم و در شان من نیست که بخواهم برنجکار و یا راننده تاکسی باشم. من چندین مدال جهانی دارم و به تازگی سهیمه المپیک را هم کسب کرده ام. همان طور که گفتم در شان من نیست که بخواهم به کاری به غیر از تکواندو روی بیاورم. اگر قرار باشد تمرینات تیم ملی تعطیل شود، قطعا شاگردانی را خواهم گرفت و با آن‌ها کار خواهم کرد.

تکواندوکار تیم ملی کشورمان درباره سطح آمادگی خودش هم اظهار داشت: از لحاظ بدنی 100 درصد آماده هستم. امیدوارم شرایط تیم ملی تکواندو هر چه زودتر بهتر شود.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام /