یک‌شنبه 1 مهر 1403

حسین جابری انصاری را بشناسید + عکس

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
حسین جابری انصاری را بشناسید + عکس

اقتصادنیوز: حسین جابری انصاری امروز یکشنبه اول مهرماه رسما به عنوان مدیرعامل ایرنا منصوب و معارفه شد.

به گزارش اقتصادنیوز، حسین جابری انصاری که او را به عنوان سخنگوی وزارت خارجه محمدجواد ظریف می شناسیم، با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) منصوب شد؛ جایگاهی که پیش از این علی نادری بر آن تکیه زده بود و حالا، با برگزاری مراسم معارفه جابر انصاری و تودیع علی نادری در ایرنا، حسین جابری انصاری رسما مدیرعامل خبرگزاری دولتی ایران یعنی ایرنا شد.

در مراسم معارفه او و تودیع علی نادری، الیاس حضرتی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت، و کمال خرازی و وزیر فرهنگ و ارشاد نیز در این مراسم حضور داشتند.

حسین جابری انصاری متولد 1348 کار خود را سه دهه پیش در میز فلسطین وزارت امورخارجه آغاز کرد. مشاور معاونت عربی و آفریقایی، مدیر کل خاورمیانه عربی و شمال آفریقا، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای، معاون عربی و آفریقایی، مشاور ارشد وزیر در امور ویژه سیاسی و معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه از جمله مسئولیت‌های او در این سال‌ها بود.

به گزارش اقتصادنیوز، به تازگی کتاب «اخگر به گریبان» از او روانه بازار شده که ترجمه خاطرات منیر شفیق، اندیشمند و استراتژیست فلسطنی است.

تصاویری از معارفه جابر انصاری را می بینید.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
حسین جابری انصاری را بشناسید + عکس 2
حسین جابری انصاری را بشناسید + عکس 3
حسین جابری انصاری را بشناسید + عکس 4
حسین جابری انصاری را بشناسید + عکس 5