شنبه 6 مرداد 1403

حضرت محمد

حضرت محمد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در مراسم اربعین شهدای خدمت که روز چهارشنبه با حضور دانشگاهیان دانشگاه تهران در مسجد دانشگاه تهران برگزار شد، به دو خوانش متفاوت از دین اسلام اشاره کرد و گفت: یکی خوانش اموی و یکی خوانش نبوی است؛ در حالی که بین قرائت نبوی و علوی هیچ تفاوتی وجود ندارد، اما خوانش اموی بر خلاف قرائت و بیان پیامبر (ص)، اسلام را تفسیر...

وب‌گاه خبر آنلاین

مشارکت یک نوع رفتاراست که در هر جایی معنای خاص خود را پیدا می‌کند. مشارکت می‌تواند در یک نظام اسلامی، لیبرالی یا سوسیالیستی باشد. نوع و معنای مشارکت بستگی به مبانی فکری، اعتقادی و انسان شناسی هر نظام دارد. اما در همه جا فلسفه مشارکت انتخاب سرنوشت یک ملت و تبلور سرمایه اجتماعی و پشتوانه اقتدار ملی است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امام موسی بن جعفر (ع) در چند فراز ماجرای غدیر را شرح داده‌اند. در بخش ابتدایی کلامشان به معرفی امام علی (ع) می‌پردازند و به مخاطبان لزوم پایبندی به ولایت ایشان را گوشزد می‌کنند. در بخش‌های بعد، جریان غدیر را از نگاه افرادی که نسبت به این واقعه غرض دارند، مورد بررسی قرار داده‌اند و آیات 8 و 9 سوره بقره را، مبنی بر اینکه خدا از دل‌های مغرضان آگاه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 7 تیر 1403 ارائه شده است. در نوشته حاضر تقویم نجومی و تقویم همسران امروز پنجشنبه 7 تیر1403 ارائه شده است. امروز پنجشنبه 7 تیر / جوزا 1403 مصادف با 1ق ذی القعده 1445، 20 ژوئن 2024 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدحسن خمینی با تاکید بر این‌که «انتخابات یکی از مظاهر جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری است»، گفت: به هیچ عنوان نباید کسی نسبت به این انتخابات بی‌تفاوت باشد؛ همه باید شرکت داشته باشند و نامزد اصلح‌شان را انتخاب کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سید حسن خمینی با تأکید بر اینکه انتخابات یکی از بزرگترین مظاهر جمهوری اسلامی و مردم‌سالاری است، اظهار داشت: تعبیر بسیار لطیفی مقام معظم رهبری دیروز داشتند مبنی اینکه هر وقت نیاییم، دشمن شاد می‌شویم.

خبرگزاری تسنیم

مجموعه داستان «خانه حاج قاسم کجاست» از سوی انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به مبادله زندانیان، گفت: افرادی که در مبادله با حمید نوری آزاد شدند، مجرمانی بودند که برابر قوانین جمهوری اسلامی محکوم شده بودند و با احزار مجرمیت در زندان به سر می‌بردند که بعد از فراهم شدن شرایط انتقال زندانیان، به کشور خود بازگشتند؛ پس بحث تبادل نبوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی قوه قضاییه توضیحاتی درباره جزییات پرونده حمید نوری، آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال و مقابله با ساختارهای فسادزا چ توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

اصغر جهانگیر در رابطه با پرونده «حمید نوری» با بیان اینکه شاهد تحقق اراده حاکمیت و سیستم قضایی جمهوری اسلامی در بازگرداندن وی بودیم، گفت: اعتقاد داریم «حمید نوری» بدون ارتکاب جرمی و صرفا با گزارش‌های گروه منافقین دستگیر شده بود که با همکاری قوه قضاییه و وزارت امور خارجه به ایران بازگشت.

خبرگزاری تسنیم

بیش از یک میلون و 400 هزار زائر در 6 هفته گذشته به روضه شریفه مشرف شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در عید سعید غدیر در دیدار هزاران نفر از هموطنان، واقعه غدیر را زمینه‌ساز استمرار حاکمیت اسلامی و تداوم الگوی زیست اسلامی برشمردند و با اشاره به برخی فضائل امیرمومنان‌(ع)، تاکید کردند: مردمی بودن نظام اسلامی و اعتقاد به تاثیر حضور فردفرد مردم در سرنوشت کشور را از مولای خود آموخته‌ایم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز